  • 1. Data: 2008-09-24 14:59:10
    Temat: nakazy sądowe
    Od: "domel" <t...@i...pl>

    Czesc,

    Mam probe o porady, pomoc. Ostatnio pojawilo mi sie 3-ch dluznikow, z
    ktorymi nie moge sobie poradzic na drodze dialogu, zablokowania dostaw,
    perswazji, wezwań itp. Zostaly mi juz chyba tylko nakazy sadowe. I w zwiazku
    z tym mam kilka zagwostek. z tego co poczytalem w necie, to powinienem chyba
    zlozyc pozew o zaplate w postepowaniu nakazowym ( zaleglosci sa bezsporne,
    na wszytko mam dokumenty). No i wlasnie:
    - czy powininien to byc taki wniosek wlasnie?
    - w ktorym sadzie go zlozyc? w okregowym, rejonowym?
    - mam firme zarejestorwana w wesolej, klienci sa z warszawy i z kilku
    miejscowosci w mazowickiem, wiec czy dla kazdego klienta, w sadzie dla jego
    miejsca zarejestrowania?
    - czy cos place za takie wnioski?

    Bede wdzieczny za pomoc, bo na prawnika jeszcze sobie pozolic nie moge, a
    temat jest pilny.

    pozdr.
    marcin

    A i prosba o darowanie sobie kretynskich uwag, bo chodzi o moja kase, ktorej
    nie moge odzyskac i nie bawia mnie zarty na ten temat.

  • 2. Data: 2008-09-24 15:18:12
    Temat: Re: nakazy sądowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "domel" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    Każdą sprawę traktujesz osobno. Wniosek składa się na oryginalnym druku w 3
    egzemplarzach. Na tym ostatnim dostanie potwierdzenia złożenia. Reszta
    chyba łatwa do znalezienia w sieci.

  • 3. Data: 2008-09-24 15:32:05
    Od: "domel" <t...@i...pl>

    dobra, to dzieki za to.
    a co do znalezienia: moze i latwo, ale musze miec pewnosc, wiec jak dla
    Ciebie tu bułka z masłem, to prosba napisz mi konkretnie
    dzieki

  • 4. Data: 2008-09-24 15:56:43
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    domel pisze:
    > dobra, to dzieki za to.
    > a co do znalezienia: moze i latwo, ale musze miec pewnosc, wiec jak dla
    > Ciebie tu bułka z masłem, to prosba napisz mi konkretnie
    > dzieki

    Wszystko się zgadza co piszesz. Jest tylko jedno ale:
    grupa nie służy do udzielania pomocy prawnej czy świadczenia obsługi bo
    od tego są osoby do tego przygotowane zawodowo.
    Tutaj można tylko prosić o pomoc ale bez gwarancji, że zostanie ona
    udzielona.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2008-09-24 16:00:20
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Mecenas wrote:

> [...]
    > od tego są osoby do tego przygotowane zawodowo.
    > Tutaj można tylko prosić o pomoc ale bez gwarancji, że zostanie ona

    ... i bez gwarancji ze bedzie poprawna.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 6. Data: 2008-09-24 16:19:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    domel pisze:
    > dobra, to dzieki za to.
    > a co do znalezienia: moze i latwo, ale musze miec pewnosc, wiec jak dla
    > Ciebie tu bułka z masłem, to prosba napisz mi konkretnie

    Jak masz takie podejście to idź, cwaniaczku, do prawnika i mu zapłać.

  • 7. Data: 2008-09-24 16:22:56
    Od: "domel" <t...@i...pl>

    ok, rozumiem. wiec zadnej gwarancji miec nie bede, ale i tak Wasze sugestie
    bardzo mi pomogą. Wiec jak ktoś moze mi napisać, co zrobiłby na moim
    miejscu - gdzie złożyłby wniosek, ile przygotowałby na to pieniędzy itp. to
    już będzie bardzo dużo. Przynajmniej bede miał od czego zacząć, a jak się
    okaże, że nie byly to prawidłowe podpowiedzi, to mnie pewnie naprostują z
    tym w sądzie.

    próbuje działać na własną rękę, jakoś sobie radzę, a wszystkiego nie jestem
    w stanie ogarniać np.tego - więc pomóżcie człowiekowi:)
    Dlatego piszę tutaj, bo większośc z Was ma pewnie większą wiedzę ode mnie.
    Jak sie skończy na procesach, to wtedy się zwróce do osób "przygotowanych
    zawodowo".

    pozdr.

  • 8. Data: 2008-09-24 16:25:16
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@N...pl> napisał

    > ... i bez gwarancji ze bedzie poprawna.

    A mecenas daje gwarancję?

  • 9. Data: 2008-09-24 16:35:42
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "domel" <t...@i...pl> napisał

    Druki można pobrać tu:
    http://www.ms.gov.pl/sprawy_cywilne/sprawy_cywilne.p
    hp
    Pozew - formularz P - składasz w sądzie rejonowym.
    Występujesz o nakaz zapłaty ale nie w post. nakazowym a upominawczym.
    Dołącz kopie dokumentów które potwierdzają twoje roszczenia (wnioski
    dowodowe). Resztę masz w pouczeniach.

  • 10. Data: 2008-09-24 17:12:23
    Od: "domel" <t...@i...pl>

    ty a ty co? chłopak cie skrzywdził dopiero co? o porade prosze i pisałem, że
    za kretynskie uwagi dzieki, wiec... nara

    wiadomości news:4t5qq5-ovi.ln1@ncc1701.lechistan.com...