  • 1. Data: 2002-06-28 15:31:40
    Temat: nakazowe a komornik - czas
    Od: "g7" <g...@n...yahoo.com>

    witam,

    Prosba o info.
    1. Ile zabiera czasu w sadzie powszechnym (lokalizacja dowolna - moze przy
    okazji info o miescie gdzie to mozna zrobic szybko) rozprawa (ewidentna) w
    trybie nakazowym (niestety jestem na bakier z nomenklatura prawnicza, ale
    mysle ze wiadomo o co chodzi)
    2. Jak daleka jest droga od posiadania w reku wyroku (z nakazowego o
    zaplate) do komornika?

    Gwoli wyjasnienia: Duza firma na rynku (glosi ze idzie na gielde (czy na
    gielde ida same "ofermy")), "zlewa" mnie, liczacz, ze zaplaci kiedy jej
    plynnosc bedzie w lepszym stanie niz dzis, a ja niestety potrzebuje moich
    srodkow, ktorymi ona dysponuje.

    Z gory dziekuje za informacje ktora pomoze mi lepiej zaplanowac moj rodzinny
    budzet na przestrzeni kilk nastepnych miesiecy

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-06-28 18:42:57
    Temat: Re: nakazowe a komornik - czas
    Od: "mefka" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "g7" <g...@n...yahoo.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mysle ze wiadomo o co chodzi)
    > 2. Jak daleka jest droga od posiadania w reku wyroku (z nakazowego o

    1. chodzi ci zapewne o czas od chwili wniesienia pozwu do momentu uzyskania
    tytulu wykonawczego - postepowaniu uproszczonym w Lodzi ok 2 miesiecy
    2. dwa tyg ma pozwany na wniesienie sprzeciwu jesli tego nie uczyni to wyrok
    jest prawomocny jeszcze tylko wsteplowac klauzule wykonalności i mozna
    wysylac wniosek egzekucyjny do komornika

    pozdr.
    mefka

  • 3. Data: 2002-06-29 10:48:45
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "mefka" <m...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Użytkownik "g7" <g...@n...yahoo.com> napisał w wiadomości
    > tytulu wykonawczego - postepowaniu uproszczonym w Lodzi ok 2 miesiecy

    K-ów: od miesiąca.

    > 2. dwa tyg ma pozwany na wniesienie sprzeciwu jesli tego nie uczyni to
    wyrok
    > jest prawomocny

    nie wyrok tylko nakaz :-)

    pozdro

  • 4. Data: 2002-06-29 22:49:23
    Od: "Piotr" <p...@a...net.pl>

    Siedlce 0d 2tygodni do miesiąca góra
    nakaz wyrok wsio rawno
    piotr

  • 5. Data: 2002-06-30 09:02:09
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Piotr" <p...@a...net.pl> wrote in message

    > nakaz wyrok wsio rawno

    Nie. Są różnice w uprawomocnieniu, zaskarżeniu, utracie mocy, wysokości
    wpisu i stronie, która ten wpis ma wnieść...

    Pozdro
    MAX