  • 1. Data: 2002-06-28 15:01:56
    Temat: Kurator zamiast pełnomocnika w sprawie spadkowej
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Czy w postępowaniu spadkowym spadkobierca, który z powodu wieku, stanu
    zdrowia i miejsca zamieszkania nie może stawiać się osobiście na sprawy,
    może wystąpić o ustanowienie dla siebie (na potrzeby niniejszej sprawy)
    kuratora? Kto może wydać postanowienie w tej sprawie? Czy sąd
    rozpatrujący sprawę o nabycie spadku, czy też trzeba wystąpić do sądu
    dla rodzinny i nieletnich?
    Piotr

  • 2. Data: 2002-06-28 15:33:46
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
[...]

    Wiesz są i takie przypadki w sprawach sądowych,że gdy strona nie może się
    stawić z powodu wieku i stanu zdrowia można wnioskować o przesłuchanie tej
    strony w miejscu zamieszkania.
    Niekiedy sędziowie jeżdżą na takie wysłuchanie strony.

    Sandra

  • 3. Data: 2002-06-29 10:58:22
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    > Czy sąd
    > rozpatrujący sprawę o nabycie spadku, czy też trzeba wystąpić do sądu
    > dla rodzinny i nieletnich?

    Możesz wystąpić do sądu spadku, jednak ten przekaże zarządzeniem sprawę
    właściwemu sądowi opiekuńczemu.

    Pozdro

  • 4. Data: 2002-06-29 11:07:17
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik MAX <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afk3vm$lst$...@n...onet.pl...

    > Możesz wystąpić do sądu spadku, jednak ten przekaże zarządzeniem sprawę
    > właściwemu sądowi opiekuńczemu.

    ?????

    Sandra

  • 5. Data: 2002-06-29 11:45:05
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik MAX <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:afk3vm$lst$...@n...onet.pl...

    > ?????

    Polecam lekturę KPC

    Pozdro

    MAX

  • 6. Data: 2002-06-29 12:34:45
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik MAX <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afk6h2$q05$...@n...onet.pl...
    > Polecam lekturę KPC

    :-) chyba raczej nie musze

    Sandra

  • 7. Data: 2002-06-29 12:47:41
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    > Użytkownik MAX <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:afk6h2$q05$...@n...onet.pl...
    >
    > :-) chyba raczej nie musze

    Sądząc po znakach zapytania śmiałbym uważać co innego :-)

    Pozdrawiam
    MAX

  • 8. Data: 2002-06-29 13:20:09
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik MAX <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afka74$2rb$...@n...onet.pl...
    > Sądząc po znakach zapytania śmiałbym uważać co innego :-)

    Ok. ;-) wyjasnie chodzilo mi w tej sprawie spadkowej o ten sąd rodzinny, czy
    tam chodziło o to, że sąd cywilny zwraca sie z urzędu do sądu rodzinnego o
    ustanowienie kuratora dla mało. celem jego reprezentowania w sprawie
    spadkowej ? To mnie tylko interesowało przepraszam,że znaki ??? były mało
    czytelne :-)

    Sandra