  • From: "g7" <g...@n...yahoo.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nakazowe a komornik - czas
    Date: Fri, 28 Jun 2002 17:31:40 +0200

    witam,

    Prosba o info.
    1. Ile zabiera czasu w sadzie powszechnym (lokalizacja dowolna - moze przy
    okazji info o miescie gdzie to mozna zrobic szybko) rozprawa (ewidentna) w
    trybie nakazowym (niestety jestem na bakier z nomenklatura prawnicza, ale
    mysle ze wiadomo o co chodzi)
    2. Jak daleka jest droga od posiadania w reku wyroku (z nakazowego o
    zaplate) do komornika?

    Gwoli wyjasnienia: Duza firma na rynku (glosi ze idzie na gielde (czy na
    gielde ida same "ofermy")), "zlewa" mnie, liczacz, ze zaplaci kiedy jej
    plynnosc bedzie w lepszym stanie niz dzis, a ja niestety potrzebuje moich
    srodkow, ktorymi ona dysponuje.

    Z gory dziekuje za informacje ktora pomoze mi lepiej zaplanowac moj rodzinny
    budzet na przestrzeni kilk nastepnych miesiecy