    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Date: Thu, 23 Jan 2014 15:12:44 +0100
    <lbamo1$ee3$3@node2.news.atman.pl> <lbaso4$1r0p$1@alfa.ceti.pl>
    <lbb24l$qbs$1@node2.news.atman.pl> <lbdi7s$tv7$1@usenet.news.interia.pl>
    <lbdjmt$9e1$2@node2.news.atman.pl> <lbedh8$394$3@node2.news.atman.pl>
    <lbelm5$bch$3@node2.news.atman.pl> <lbelv1$bo9$3@node2.news.atman.pl>
    <lbemrn$55b$3@node1.news.atman.pl> <lbemtl$55b$4@node1.news.atman.pl>
    <lbf057$enb$1@node1.news.atman.pl> <lbf3f2$q0q$1@node2.news.atman.pl>
    <lbg413$mlt$1@node2.news.atman.pl> <lbg4qr$naq$1@node2.news.atman.pl>
    <lbjip1$4tn$1@node2.news.atman.pl> <lbjj2a$50h$1@node2.news.atman.pl>
    <lblesr$ti0$1@node2.news.atman.pl> <lblfk9$ulh$1@node2.news.atman.pl>
    <lbmmgc$hc8$1@node1.news.atman.pl> <lbmn47$hs7$2@node1.news.atman.pl>
    <lbo2f0$f13$1@node2.news.atman.pl> <lbo3ds$fq7$1@node2.news.atman.pl>
    <lboa7o$mka$1@node2.news.atman.pl> <lbogg7$sul$1@node2.news.atman.pl>

    Dnia 2014-01-22 14:19, Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > Nie poinformowano. Inaczej bym nie pisal.

    To kiedy zgłaszasz łamania prawa ?

    > Nieistotne.

    Istotne i to bardzo.

    > Podalem zarowno podstawe prawną obowiazujaca jak i dokladny opis sytuacji.
    >
    > W zamian dostelm tupanie, ze podsluch to nie podsluch. Bo sie nazywa
    > monitoring.

    W zamian fachowiec napisał kiedy monitoring będzie a kiedy już
    nie. Dlaczego nie skorzystasz tylko dalej tupiesz ?

    > Nieistotne w dyskusji.

    Istotne i to bardzo. Poznał byś zapatrywania na swoje pomysły
    ludzi którymi teraz straszysz sklepikarza. Ale wiesz że nie
    były by po twojej myśli.

    > Rozmawiamy o uzyskiwaniu informacji w sposob nieuprawniony.

    A będziesz w stanie udowodnić że monitoring w sklepiku
    to uzyskiwanie informacji w sposób niedozwolony ?

    > No czekam z niecierpliwoscia na ta podstawe prawna.
    >
    > I czekam.
    >
    > I czekam.

    To długo poczekasz jeszcze poczekasz.

    > Bo to jest grupa dyskusyjna o prawie.
    >
    > I poki co nikt nie byl w stanie pokazac kontr przepisu, w ktorym opisana
    > przeze mnie sytuacja nie podpadalaby pod KK.

    Bo KK nie obejmuje każdej dziedziny życia.
    Dlaczego i kiedy monitoring nie jest podsłuchem napisano.
    Ale dziecko się uparło i będzie tupać raciczkami że żąda
    paragrafu z KK a jaknie to będzie dalej płakać i krzyczeć.

    > Wszystkie kontry bazuja na "pszeciesz to monitoring nie podsluh"
    >
    > A dla wykladni prawnej jest bez znaczenia jak sie nazywa urzadzenie, za
    > pomoca ktorego sie podsluchuje.

    Poza przypadkami kiedy to urządzenie nie podsłuchuje tylko
    służy do monitoringu. A jak ustalić do czego służy wyjaśniał
    już fachowiec, skorzystasz z tej wiedzy czy dalej będziesz
    stał na środku tupiąc i krzycząc że ten monitoring to podsłuch ?