  • Data: 2014-01-23 19:11:00
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.01.2014 17:34, RadoslawF wrote:

    > Nie ma, chyba że udowodnisz ze robi w celach innych niż monitoring.
    > Ale z tego co widzę nie masz jak tego udowodnić.

    Bo nie musze.

    nie ma czegos takiego jak stosowanie podsluchu w celu mnitoringu.

    jest monitoring audio /podsluch/

    I jest dozwolony w okreslonych przypadkach.

    I albo podsluchujacy dopelnil zgodnie z prawem wszystkiego i moze
    podsluchiwac w zgodzie z prawem, albo nie dopelnil i wtedy dziala
    niezgodnie z prawem.

    wersja dla gimnazjalisty

    ten sam mikrofon moze byc zarowno nielegalnym podsluchem jak i legalnym
    podsluchem - nie zalezy to od nazwania mikrofonu monitoringiem tylko od
    dopelnienia formalnosci prawnych.

    podsluchowanie jest nielegalne

    wyjatki kiedy jest legalne okreslaja przepisy.

    > Nie, złoży takie oświadczenie

    Tak jak zlodziej zlozy oswiadczenie, ze nie ukradl, zamo sie przylepilo.

    Jak wraz z oswiadczniem zlozy moja zgode na bycie podsluchiwanym to jest
    czysty.

    A jak nie to KK.

    > A to co napisali inni przeczy większości temu co ty napisałeś.

    Bo oni wszyscy wlacznie z SJS podobnie jak ty mysla i pisza o mnitoringu
    wizyjnym, bo im sie niestety wydaje, ze wizyjny i audio sa przez prawo
    traktowane identycznie.

    Nie, nie sa.

    > Jak przeglądałem to nie znalazłem przepisu że pracodawca nie
    > może kontrolować sposobu i jakości wykonywania obowiązków
    > przez swojego pracownika czyli sprzedawcę w sklepiku.

    Za to znalazles jak nie moze. /nie, nie znalazles/

    > To tobie się tylko zdaje że przez nie uprawnionego.

    jak ma moj podpis na zgodzie na podsluchiwanie - to jest uprawniony.

    > Nie podawałeś żadnego przepisu dotyczącego pracownika mającego
    > w obowiązku obsługę monitoringu.

    To dokladnie ten sam przepis co podawalem.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx