  • Data: 2014-01-23 17:34:19
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-01-23 16:49, Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > jak nagrywa to ma jeszcze gorzej.

    Nie ma, chyba że udowodnisz ze robi w celach innych niż monitoring.
    Ale z tego co widzę nie masz jak tego udowodnić.

    > podstawa prawna, ze moze.
    >
    > po podstawa prawna, ze nie moze - istnieje.

    A nie podawał jeszcze nikt podstawy do uruchamiania
    monitoringów ?

    > W przypadku KK to niestety on musi wykazac, ze nie wykorzystuje.

    Nie, złoży takie oświadczenie i teraz udowadniać musisz ty.
    A dowodów poza swoim głębokim przekonaniem nie masz.

    > KURWA, ty to jestes tempy jak bszytfa.
    >
    > JEST UPRAWNIONY tylko wtedy gdy pracownik wyrazil na to zgode.

    To zgłoś do prokuratory, na co czekasz ?

    > Poczytaj co wkleilem w kilku wpisach. PRzecza Twojej opini.

    A to co napisali inni przeczy większości temu co ty napisałeś.

    > Przejrzyj choc kodeks pracy i kodeks karny, tak po lebkach, bo w chwili
    > obecnej nei jestes partnerem do dyskusji - nie masz wiedzy co tam jest
    > napisane, i wymyslasz po swojemu.

    Jak przeglądałem to nie znalazłem przepisu że pracodawca nie
    może kontrolować sposobu i jakości wykonywania obowiązków
    przez swojego pracownika czyli sprzedawcę w sklepiku.

    > uprawnionym przez nieuprawnionego :D

    To tobie się tylko zdaje że przez nie uprawnionego.

    > LOL KURWA :D

    > Podawalem jzu nie raz.

    Nie podawałeś żadnego przepisu dotyczącego pracownika mającego
    w obowiązku obsługę monitoringu.

    > Nie podales ZADNEGO paragrafu czy przepisu obalajacego moja podstawe
    > prawna.

    Nie zapłaciłeś mi za poradę prawną. Prawda ?