  • Data: 2014-01-23 16:57:05
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-01-23 16:45, Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > Nieistotne.

    Istotne i pisałem już dlaczego.

    > Dlaczego? Zglosznie do prokuratury zmieni jakos historie co sie juz
    > wydarzyla?

    Nie, ale zmieni to co jeszcze na ten temat napiszesz.

    > Bo podal warunki techniczne. A nie prawne.
    >
    > PRzec co nie sprawil ze podsluch nie stal sie podsluchem.

    Ale czym jest będzie decydowane na podstawie warunków
    technicznych jakie podał.

    > JA podalem kiedy podsluch przestaje byc podsluchem.
    >
    > O tym fachowiec nawet sie nie zajaknal.

    Bo on pisał kiedy monitoring może być lub nie podsłuchem

    > To dziala w dwie strony - pracownik moze podluchiwac wlasciciela. I
    > wtedy role sie odwracaja. Wiec nie tupaj tutaj, ze biedny sklepikarz
    > wlasnosci moze dzialac ponad prawem.

    Pracownik nie ma podstaw prawnych do podsłuchiwania właściciela.
    A przynajmniej ja takich nie znam.

    > Tak, wystarczy ze sklepikarz nie ma mojej zgody na zdalne podsluchiwanie
    > mnie.

    Nie wystarczy. Tak samo jak nie wystarczy brak zgody na filmowanie
    zatrzymanego przez patrol policji wzmocniony ekipą telewizyjną.

    > Wiem, bo ja mam racje akurat.

    Nie masz i wykręcając się od zgłoszenia tego niby podsłuchu
    odciągasz w czasie wyjaśnienie ci błedu przez odpowiednie
    służby.

    > Jest wyrazny prosty i krotki przepis w KK. Nie musi byc konkretnego
    > przepisu o podsuchiwaniu w sklepikach.

    Ale nie jestes w stanie udowodnić że dotyczy on monitoringu.

    > Paragraf.

    Bo dalej będziesz tupał i krzyczał ?
    To może zbierz trochę gotówki i zapłać za profesjonalną
    poradę prawną.

    > Paragraf poprosze z kodeksu. A nie wyciag ze specyfikacji technicznej.

    Dziecko nie zrozumiało że tego nie ma w kodeksie i nawet
    sędzia będzie podejmował decyzję na podstawie specyfikacji
    technicznej ?

    > To do czego sluzy okresla prawo a nie etykietka na urzadzeniu.

    Ty naprawdę jesteś tak głupi ?
    Prawo jeszcze długo nie będzie wiedziało ani określało do czego
    używam kilku ciekawych narzędzi.

    > Poczytaj co wkleilem w osobnych postach o skazaniu za podsluch lub
    > umorzeniu spraw za nielegalny podsluch.

    Poczytaj co ci odpisali dyskutanci, ale tym razem ze zrozumieniem.