  • Data: 2014-01-23 16:49:39
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.01.2014 15:19, RadoslawF wrote:

    > 1. Nie podsłuchuje tylko nagrywa

    jak nagrywa to ma jeszcze gorzej.

    > w ramach monitoringu

    podstawa prawna, ze moze.

    po podstawa prawna, ze nie moze - istnieje.

    > a ty
    > nie jesteś w stanie udowodnić że potem to nagranie do czegokolwiek
    > wykorzystuje.

    W przypadku KK to niestety on musi wykazac, ze nie wykorzystuje.

    > 2. Jeśli w ten sposób kontroluje pracę swojego pracownika to jednak
    > jest uprawniony.

    KURWA, ty to jestes tempy jak bszytfa.

    JEST UPRAWNIONY tylko wtedy gdy pracownik wyrazil na to zgode.

    > Właściciel nie jest nieuprawniony, a w tym konkretnym
    > przypadku np. kontrolował zachowanie swojego pracownika wobec
    > swojego klienta.

    Poczytaj co wkleilem w kilku wpisach. PRzecza Twojej opini.

    > Rozumiem ze jako fanatyk powoływania się
    > na KK podasz paragraf na podstawie którego pracodawca
    > nie może kontrolować swojego pracownika ?

    Przejrzyj choc kodeks pracy i kodeks karny, tak po lebkach, bo w chwili
    obecnej nei jestes partnerem do dyskusji - nie masz wiedzy co tam jest
    napisane, i wymyslasz po swojemu.

    > Jeśli ma to w obowiązkach to nie jest osobą trzecią tylko
    > uprawnionym pracownikiem.

    uprawnionym przez nieuprawnionego :D

    LOL KURWA :D

    > Jak chcesz twierdzić że nie jest
    > to poproszę o podstawę takiego twierdzenia ?

    Podawalem jzu nie raz.

    Nie podales ZADNEGO paragrafu czy przepisu obalajacego moja podstawe prawna.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx