  • 81. Data: 2014-01-22 02:00:32
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluchiwanie
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.01.2014 01:23, SJS wrote:

    > Czy właściciel sklepu dbający o swój majątek który mu ktoś uszczupla
    > jest czy nie uprawniony do podjęcia środków które by przerwały ten
    > proceder?

    Jest. Ale nie moze robic tego niezgodnie z prawem.

    > Jeśli jest to jego obowiązek /prawo/ i środkiem do zmniejszenia strat
    > jest monitoring /wizyjny, akustyczny/ to może czy nie ktoś mu tego zakazać?

    Tak, przepisy prawne.

    > ===
    > Rok rocznie w polskich więźieniach około 40 więźniów popełnia samobójstwa.
    > Część tych samobójstw jest popełniana w toaletach bo..
    > Jakiś mądry inaczej uznał, że nie należy /nie wolno/ tam montować kamer
    > aby nie naruszać intymności /?/ więźniów.
    > Co jest ważniejsze życie ludzkie czy "intymność" ?
    > Wydaje się że życie

    Wydaje sie, ze jednak samodecydowanie o wlasnym zyciu jest
    najwazniejsze. Samobojstwo nie jest penalizowane.

    > Dlaczego "wydaje się"?
    > A bo od pierwszego samobójstwa w toalecie minęło sporo lat i nikt nie
    > czuję się odpowiedzialny za śmierć w tej chwili już setek tych ludzi
    > Czasami ci toaletowi mieli ważne informacje i nie wiadomo czy wchodzili
    > tam sami czy nie.

    Powtarzam - samobojstwo jest legalne.

> [...]
    > nagranie dźwięku umożliwi ustalenie sposobów komunikowania się z grupą
    > przestępczą,
    > - dlatego zamontowałem i kamery i mikrofony
    > Czy powiadomił Pan pracowników o tym fakcie?
    > Nie- ponieważ byłoby to tak jak by złodziejowi powiedzieć - nie kradnij
    > dziś bo cię obserwują lub powiedzieć włamywaczowi - dziś się nie włamuj
    > bo tam czeka na ciebie pułapka
    > ==
    > Sąd otrzymuje opinię od biegłego:
    > - zastosowane zabezpieczenia wynikają z zagrożeń i są bezpośrednio
    > powiązane z zapewnieniem bezpieczeństwa mienia

    Skoro zalezalo Panu na zmniejszeniu strat to poinformowanie o
    monitoringu spowodowaloby spadek kradziezy. A o to chodzilo.

    Szukajac jednego sprawcy przekroczyl Pan prawo wzgledem pozostalych,
    niewinnych pracownikow, naruszajac ich prawa. O ile uzasadnione bylo to
    kradziezami, teraz po namierzeniu albo deinstaluje Pan podsluch albo
    uzyskuje zgode pracownikow.

    - - - pare dni pozniej - - -

    Pozostali - niewinni - pracownicy wniosa pozew do prokuratury o to, ze
    byli podsluchiwani bez ich wiedzy i zgody. I ze dalej sa podsluchiwani
    bez ich zgody.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 82. Data: 2014-01-22 02:03:21
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    Dodam jeszcze - nie jestes bieglym, jestes adwokatem jednej strony.

    Jestes stronniczy.

    Dopuszczasz naruszenie prawa wobec slabszych /pracownikow, takze tych
    niewinnych/ w imie interesu silniejszego /pracodawcy/.

    Odpowiedzialnosc zbiorowa jak i zbiorowe naruszanie prawa wielu aby
    zlapac jednego jest niedopuszczalne.

    Dlatego sady czesto wydaja durne wyroki - bo polegaja na stronniczych
    bieglych.

  • 83. Data: 2014-01-22 02:20:55
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-01-22 02:03, hikikomorisan pisze:
> [...]
    > zlapac jednego jest niedopuszczalne.
    >
    > Dlatego sady czesto wydaja durne wyroki - bo polegaja na stronniczych

    Bzdury

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 84. Data: 2014-01-22 02:29:38
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-01-22 02:00, hikikomorisan pisze:

    > Jest. Ale nie moze robic tego niezgodnie z prawem.

    > Tak, przepisy prawne.
    Interpretacja na korzyść przestępców?

    > Wydaje sie, ze jednak samodecydowanie o wlasnym zyciu jest
    > najwazniejsze. Samobojstwo nie jest penalizowane.

    Ale namawianie do samobójstwa, doprowadzanie do samobójstwa, mordowanie
    z upozorowaniem samobójstwa - TAK

    > Powtarzam - samobojstwo jest legalne.

    Ale nie zabójstwo a powiedz rodzinie więźnia co jeszcze kilka dni
    wcześniej snuł plany na przyszłość, że "popełnił" samobójstwo

    > Skoro zalezalo Panu na zmniejszeniu strat to poinformowanie o
    > monitoringu spowodowaloby spadek kradziezy. A o to chodzilo.
    Ale z audytu wynikało, że powiadomienie o monitoringu zmniejszy zarówno
    szansę wykrycia jak i ustalenie mechanizmów działania grupy przestępczej.

> [...]
    > niewinnych pracownikow, naruszajac ich prawa. O ile uzasadnione bylo to
    > kradziezami, teraz po namierzeniu albo deinstaluje Pan podsluch albo

    Sąd jest ostateczną instancją uznającą przekroczenie lub nie prawa
    Ja przedstawiłem przykłady za i przeciw
    Moja opinia dla sądu powstaje wg pokazanego tu schematu

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 85. Data: 2014-01-22 02:31:17
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.01.2014 02:20, SJS wrote:

    > Bzdury

    Focha strzeliles. To zrozumiale.

  • 86. Data: 2014-01-22 02:41:58
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.01.2014 02:29, SJS wrote:

    > Interpretacja na korzyść przestępców?

    Wydajesz wyrok zanim sad zawyrokowal.

    Uznajesz za przestepcow wszystkich pracownikow.

    Mimo, ze jeszcze nie udowodniles zadnemu winy.

    > Ale namawianie do samobójstwa,

    Nic nie pisales o namawianiu.

    > doprowadzanie do samobójstwa,

    Nic nie pisales o doprowadzaniu.

    > mordowanie
    > z upozorowaniem samobójstwa - TAK

    Mordowanie to nie samobojstwo.

    Trzy razy napisales od rzeczy, nie w temacie.

    > Ale nie zabójstwo

    zgoda.

    > a powiedz rodzinie więźnia co jeszcze kilka dni
    > wcześniej snuł plany na przyszłość, że "popełnił" samobójstwo

    Co to bzdurzenie kurwa ma do rzeczy?

    Uzywasz zamiennie samobojstwo i zabojstwo.

    > Ale z audytu wynikało, że powiadomienie o monitoringu zmniejszy zarówno
    > szansę wykrycia jak i ustalenie mechanizmów działania grupy przestępczej.

    Skoro dziala grupa przestepcza nalezalo powiadomic policje i
    prokurature, oni zastosowaliby techniki odpowiednie do sytuacji, i nawet
    jakby zalozyli podsluch to bylby to .podsluch legalny.

    Ale jak sie pracodawcy chce samemu bawic w szeryfa, to i moze beknac za
    nieumiejetna zabawe.

    > Sąd jest ostateczną instancją uznającą przekroczenie lub nie prawa
    > Ja przedstawiłem przykłady za i przeciw
    > Moja opinia dla sądu powstaje wg pokazanego tu schematu

    A ja jako obronca pracownikow dyskredytuje twoja opinie co krok.

    Pracodawca podejrzewa dzialania grupy przestepczej

    - nie powiadamia policji, zaczyna bawic sie w szeryfa

    - na wlasna reke instaluje podsluchy, niezgodnie z prawem opierajac sie
    na opini monterow

    - narusza dobra pracownikow /wszystkich/ nie powiadamiajac ich i nie
    uzyskujac zgody na podsluchy

    Po trupach do celu - czyli lamiac prawo.

    Brakuje tylko jeszcze przyzwolenia na samosad po podsluchaniu kto jest
    zlodziejem.

  • 87. Data: 2014-01-22 10:19:25
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-21 21:59, Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > A my tu piszemy o dowodzeniu?

    Tak. Nie doczytałeś czym różni się monitoring od podsłuchu ?

    > Pomijajac, ze sprawa podsluchiwania pracownikow w miejscu pracy jest
    > prosta.
    >
    > Nie poinformowano. Nie uzuskano zgody. Podsluchiwanie nielegalne.
    >
    > Dowod?
    >
    > Zglasza sie do prokuratury, przychodzi policja z nakazem i sprawdza, czy
    > jest sprzet podsluchujacy a w sadzie pytaja dlaczego nie ma o tym
    > informacji ani zgody pracownikow.

    Zgłoś.
    I nie zapomnij napisać jak się skończyło.

    > Co mam udowadniac?
    >
    > NApisalem kiedy "monitoring audio" jest po prostu podsluchem nielegalnym.

    Definicja tego napisana przez twojego rozmówce jest bardziej
    zgodna ze stanem faktycznym. Dla ciebie ten monitoring jest
    podsłuchem.

    > Co ty pierdolisz?

    Ty pierdolisz, oszukujesz i puszczają ci nerwy.
    Skoro kamera z mikrofonem nie była ukryta czy zamaskowana
    cały podany artykuł dotyczy innego problemu.

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2014-01-22 10:36:02
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.01.2014 10:19, RadoslawF wrote:

    > Tak. Nie doczytałeś czym różni się monitoring od podsłuchu ?

    Z punktu prawnego niczym.

    Tak samo jak niczym sienie rozni noz z drewniana raczka od noza z
    plastikowa raczka podczas dyskusji po zadaniu smiertelnego ciosu.

    Co do monitoringu - powtorze - jesli nie poinformowano pracownikow i nie
    uzyskano ich zgody to monitoring audio zmienia sie w podsluch w oczach
    prawa.

    Tupanie "ze instalowalem monitoring" to tupanie.

> [...]
    >
    > Definicja tego napisana przez twojego rozmówce jest bardziej
    > zgodna ze stanem faktycznym. Dla ciebie ten monitoring jest

    Definicja srycja. Pokaz paragraf w przepisach. Ktory podwaza paragraf,
    ktory podawalem wielokrotnie.

    Bez tego wez juz nie odpisuj.

    > Ty pierdolisz, oszukujesz i puszczają ci nerwy.
    > Skoro kamera z mikrofonem nie była ukryta czy zamaskowana

    problem w tym, ze jak ma mikrofon to SAMO POWIADOMIENIE nie wystarczy

    pracownik MUSI wyrazic zgode.

  • 89. Data: 2014-01-22 10:41:19
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 22.01.2014 10:19, RadoslawF wrote:

    > Ty pierdolisz, oszukujesz i puszczają ci nerwy.
    > Skoro kamera z mikrofonem nie była ukryta czy zamaskowana
    > cały podany artykuł dotyczy innego problemu.

    Spacjalnie dla ciebie, zostawilem to na co zwroc uwage instalujac
    urzedzenie z mikrofonem.

    Zwroc uwage na "nie uprawniony do uzyskania informacji"

    Czyli np. prywatnych rozmow pracownikow

    Art. 267 Kodeksu karnego

    § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do informacji dla niego
    nieprzeznaczonej,

    § 3 .... kto w celu uzyskania informacji, do której nie jest uprawniony,
    zakłada lub posługuje się urządzeniem podsłuchowym, wizualnym albo innym
    urządzeniem lub oprogramowaniem.

    § 4. .... kto informację uzyskaną w sposób określony w § 1-3 ujawnia
    innej osobie.

  • 90. Data: 2014-01-22 12:25:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-22 10:41, Użytkownik hikikomorisan napisał:

> [...]
    >
    > Czyli np. prywatnych rozmow pracownikow
    >

    > Art. 267 Kodeksu karnego
    >
    > § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do informacji dla niego

    Rozmowa między klientem a sprzedawcą jest nieuprawniona dla
    właściciela sklepu ? Od kiedy ?

    > § 3 .... kto w celu uzyskania informacji, do której nie jest uprawniony,
    > zakłada lub posługuje się urządzeniem podsłuchowym, wizualnym albo innym
    > urządzeniem lub oprogramowaniem.

    Ale właściciel nie jest nie uprawniony.

    > § 4. .... kto informację uzyskaną w sposób określony w § 1-3 ujawnia
    > innej osobie.

    A udowodnisz że ujawnia innej osobie ?