    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mit ze meldunek to tylko informacja
    Date: Tue, 25 Apr 2006 21:57:13 -0500

    PAweł wrote:
    > Użytkownik "Harry" <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> napisał
    > w wiadomości news:e2ljuj$jtn$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >>

    > A skąd to założenie, ze wyprowadził się i tam nie mieszkał.
    > Z dotychczasowych wypowiedzi nic takiego nie wynika..

    Jeśli tam mieszkał, to na jakieś podstawie? Na pewno nie na podstawie
    wpisu w dowodzie.

    > A przedstawiane argumenty mają dowodzic, że wystarczy, ze właściciel
    > mieszkania bedzie w środku, a lokator na zewnątrz i juz ma miejsce sytuacja
    > i stan prawny, w którym próba dostania się tego (i to zameldowanego)
    > lokatora do mieszkania wbrew woli własciciela powodowac moze skutki dla
    > niego karne.

    Dlatego nie wynajmuje się mieszkań na gębę i nie trzyma umów w tym
    mieszkaniu
    W razie kłopotów z właścicielem z ciągle obowiązującą umową idzie się do
    sądu.

    > A ja twierdzę, ze taka sytuacja moze powodować, (jesli meldunek potwierdza
    > stan faktyczny, a zwracam uwage, że ciężar dowodu, gdy jest przeciwnie
    > spoczywa na włascicielu)

    meldunek nie potwierdza stanu faktycznego.

    Stan faktyczny potwierdza się meldunkiem.

    Weź jakąkolwiek książkę z logiki i doczytaj trochę o implikacjach i
    pochodnych.

    > PS. Proszę zauważyc, że konsekwencją Waszych poglądów byłaby sytuacja, ze
    > właściciel mógłby wyrzucic (przynajmniej na jakis czas, do czasu
    > prawomocnego wyroku) zawsze, w dowolnej chwili lokatora i lokator nie miałby
    > jakoby żadnej metody przeciwstawianiu się temu prócz pozwu sądowego.

    i zwrotów kosztów mieszkania w hotelu przez ten okres czasu.
    Co może trochę obiążyć właściela i następnym razem dobrze pomyśli zanim
    mu coś do łba strzeli.