  • Data: 2006-04-26 22:03:58
    Temat: Re: mit ze meldunek to tylko informacja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    PAweł wrote:

    > Wazne jest że tam mieszka, czyli posiada to całe mieszkanie (lub jego
    > część).

    Najpierw musi to udowodnić. Meldunek nie jest dowodem na posiadanie lokalu.

    [ciach]

    > A teraz uwaga!!; równiez posiadanie rzeczy (np. mieszkania) w złej wierze
    > jest chronione prawem i samowolnie nie wolno, nawet włascicielowi,
    > posiadacza tej rzeczy pozbawiać.Sąd wówczas przywróci stan posiadania, a
    > właściciela może ukarać.

    O ile ów rzekomy posiadacz udowodni, że był w posiadaniu tego lokalu.
    Ponownie: meldunek możesz sobie pod tramwaj podłożyć.

    > Stąd konieczność sądowego orzekania eksmisji i zatrudniania do tego
    > komorników.

    Bo w takich przypadkach tzw. organa wiedzą, że dany osobnik faktycznie
    lokal zajmuje.

    > Gdyby przeciez było tak, jak to piszecie, (tj nie ma uprawnień do mieszkania
    > więc właściciel może lokatora wyrzucieć) to cała ta procedura
    > sądowo-komornicza nie byłaby potrzebna,- lokator utracił prawo do lokalu,
    > własciciel go do niego nie wpuszcza i sporawa załatwiona;-).

    Bredzisz. Nie "załatwiona" bo taki wyrzucony idzie do sądu, zbiera
    świadków oraz inne dowody na to, że tam mieszkał i nagle został
    posiadania pozbawiony i ewentualnie wygrywa sprawę.

    Ty natomiast masz podejście czekisty - tzn, przychodzi delikwent z
    milicją i milicja robi za doraźny sad ludowy i wykonuje od razu wyrok.

    [ciach]

    > -odpowiedź jest prosta,- ponieważ zna prawo i wie, że takie opisywane przez
    > was samowolne działanie sprowadziłoby na niego kłopoty.

    Brednie - mylisz wyrzucanie ludzi z mieszkania z nie wpuszczaniem ludzi
    do mieszkania. A to są dwie zupełnie różne rzeczy.

    > A co do ksiązek i logiki,-cóz, ja ponownie sugeruję zapoznanie się z
    > przepisami prawa...

    Przyganił kocioł garnkowi.