  • Data: 2006-04-27 19:13:36
    Temat: Re: mit ze meldunek to tylko informacja
    Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:44500762$1@news.home.net.pl...
    On 2006-04-26 21:20, PAweł wrote:
    > 1.Zgodnie z postaniowieniem Trybunału Konstytucyjnego (sygn. K6/06) tylko
    > adwokaci (i radcowie w pewnym zakresie) mogą udzielac odpłatnie porad
    > prawnych.

    W którym miejscu sentencji wyrok TK tak stanowi? Bądź tak uprzejmy i
    wskaż też przepis zawierający normę sankcjonującą ów zakaz.
    [Wskazówka: Wyrok TK SK 22/02]

    Podawałem sygnature wyroku 4 lata późniuejszego niz powyzszy. Wystarczy
    przeczytac;-)

    > 2. Martya byc może ma pojęcie o prawo stosowanym w turystyce. Jak widać
    po
    > poradach Marty bardzo ono jednak różni się od lokalowego;-)

    A skoro tak lubisz wyroki TK to odnośnie meldunku polecam K 20/01
    (zwłaszcza uzasadnienie).
    Pragnę także zauważyć, że zameldowanie jest czynnością
    materialno-techniczną więc (oczywiście) nie ma cechy ani konstytuującej
    prawo ani deklarującej prawo (por. np. wyrok NSA II SA/Gd 523/00 --
    911 ).
    Warto także przeczytać druk sejmowy IV kadencji nr 2564
    (http://ks.sejm.gov.pl/proc4/opisy/2564.htm)

    Przeczytaj też artykuł z Rzeczpospolitej, nr 61/2006
    "Meldunek nie daje prawa do mieszkania" (autorka Renata Krupa)

    Przede wszystkim jednak przebywanie wewnątrz mieszkania nie daje prawa do
    uniemozliwiania uzytkowania mieszkania przez lokatorów;-))

    Przeczytaj podaną literaturę, wróć i przeproś, że pouczasz mądrzejszych
    od siebie.

    Przeczytaj całą dyskusje, wypowiedź Marty i zastanów się, czy jej porada,
    zupełnie nie odnosząca się do najważniejszej kwestii w opisywanym zdarzeniu
    tj. czy lokator mieszkał w tym lokalu (i to niezaleznie od jego do tego
    uprawnień) była prawidłowa i czy, gdyby tam mieszkal, i sankcjonowanie
    takich zachowań w tej poradzie (tj uporczywe blokowanie wejścia) nie
    sprowadziłaby na ją stosującege duzych , sadowych i finansowych kłopotów.
    I potem moze przeproś za arogancję mądrzejszego;-))

    --
    Pozdr