  • Data: 2006-04-27 23:24:36
    Temat: Re: mit ze meldunek to tylko informacja
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak zwykle mylisz pojęcia.
    Ta dziewczyna nie jest właścicielem, a włamujący się nie jest lokatorem.

    Może jakby Ci się chciało zajrzeć do ustawy o ochronie praw lokatorów,
    a nie traktować ją jako hasło-wytrych, to dowiedziałbyś się, że nie
    można jej w tej sytuacji zastosować.
    Żeby być lokatorem, bądź współlokatorem, trzeba dysponować tytułem
    prawnym. Jeśli nim nie dysponujesz, to ustawa Cię *nie* *chroni*

    Lokatorką jest natomiast ta dziewczyna. A z ustawy nijak nie wynika, że
    jeśli jakiś facet jest zameldowany w lokalu, nie posiadając tytułu
    prawnego, to lokator ma obowiązek go wpuścić i z nim mieszkać.

    A co to Kodeksu cywilnego:

    Po pierwsze, policjanci przyjechali w sytuacji, kiedy on domagał się
    wpuszczenia (bez podstawy prawnej, uznając za taką meldunek), a ona nie
    chciała go wpuścić.
    Po drugie, doczytaj do 346.
    Po trzecie, sprawy z zakresu ochrony posiadania i tak rozpatrują sądy,
    nie policjanci.

    Przykładu z pracownikiem też nie zrozumiałeś
    Jeśli pracownik jednego dnia wyszedł z pracy, a następnego wraca i
    domaga się wydania mu samochodu, bo gdzieś zadeklarował, że nim jeździ,
    to wybacz, ale nie ma prawa, bo na tym ochrona posiadania nie polega.

    A co do Twoich uwag personalnych. Z mojego linku wynika, że podpisuję
    się pod moimi tekstami imieniem, nazwiskiem i pełnym opisem mojej osoby.
    Rozumiem, że teraz Ty się przedstawisz i napiszesz nam, jakie masz
    kompetencje, potwierdzające Twoją znajomość prawa.

    Dla mnie EOT

    --
    Marta