    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: meldunek tymczasowy- jakie dokumenty?
    Date: Wed, 26 May 2004 20:46:04 +0800

    In article <c...@C...Gorzenski.private>, Czarek Gorzeński wrote:
    > Teoretycznie tylko Twój dokument tożsamości.

    Oj, była niedawno nowela.... (Dz. U. Nr 93, poz. 887)

    Art. 9 ust. 2a. Przy zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy trwający
    ponad 2 miesiące należy przedstawić potwierdzenie pobytu w lokalu osoby
    zgłaszającej pobyt stały lub czasowy trwający ponad 2 miesiące, dokonane
    przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu,
    oraz, do wglądu, dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu tego
    podmiotu. Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa
    cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna,
    orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu.

    --
    Marcin