  • 1. Data: 2011-04-18 11:26:43
    Temat: meldunek
    Od: "mz" <z...@w...pl>

    Witam
    Chcę sie wymeldować ze stałego pobytu zamieszkania i nie chce sie nigdzie
    meldować. Chcę być bezdomnym na papierku. W związku z tym mam pytanie: czy w
    tym kraju muszę być koniecznie zameldowany na stałe lub czasowo ?

  • 2. Data: 2011-04-18 11:36:42
    Temat: Re: meldunek
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 13:26:43 +0200, mz napisał(a):

> [...]
    > meldować. Chcę być bezdomnym na papierku. W związku z tym mam pytanie: czy w
    > tym kraju muszę być koniecznie zameldowany na stałe lub czasowo ?

    Przecież idziesz do swojego referatu ds ludności i wymeldowujesz się. Nie
    podajesz przecież przy tej czynności NOWEGO miejsca zameldowania.
    O co kaman?

  • 3. Data: 2011-04-18 12:22:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/18/2011 6:36 AM, Kamil wrote:

    > Przecież idziesz do swojego referatu ds ludności i wymeldowujesz się. Nie
    > podajesz przecież przy tej czynności NOWEGO miejsca zameldowania.
    > O co kaman?

    o to, ze pozniej ma obowiazek sie zameldowac.
    to, ze tego nie zrobi nie spowoduje, ze stanie sie bezdomnym.

  • 4. Data: 2011-04-18 12:37:34
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 07:22:42 -0500, witek napisał(a):

    > o to, ze pozniej ma obowiazek sie zameldowac.

    Ale żeby się zameldować - to musi przecież MIESZKAĆ.
    Poza tym, niezameldowanie się - to tylko wykroczenie :)

  • 5. Data: 2011-04-18 12:59:29
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.04.2011 14:37, Kamil pisze:

    > Ale żeby się zameldować - to musi przecież MIESZKAĆ.
    > Poza tym, niezameldowanie się - to tylko wykroczenie :)

    Ale grzywna może sięgnąć 5 tysięcy.

  • 6. Data: 2011-04-18 14:09:14
    Od: "mz" <z...@w...pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > O co kaman?

    o to, ze pozniej ma obowiazek sie zameldowac.
    to, ze tego nie zrobi nie spowoduje, ze stanie sie bezdomnym.

    Czyli mam obowiązek meldowania się ? Myślałem, że nie ma takiego obowiązku.

  • 7. Data: 2011-04-18 17:32:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/18/2011 7:37 AM, Kamil wrote:

    > Ale żeby się zameldować - to musi przecież MIESZKAĆ.

    Ale bedzie mieszkał. On nie chce być bezdomnym, on chce być bezdomnym na
    papierze.

    > Poza tym, niezameldowanie się - to tylko wykroczenie :)

    tylko 1000 zł.

  • 8. Data: 2011-04-18 17:32:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/18/2011 7:59 AM, Andrzej Ława wrote:

    > Ale grzywna może sięgnąć 5 tysięcy.

    akurat w ustawie o ewidencji przycieli do 1000 zł.

  • 9. Data: 2011-04-18 17:33:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/18/2011 9:09 AM, mz wrote:

    > Czyli mam obowiązek meldowania się ? Myślałem, że nie ma takiego obowiązku.

    jak widać myślenie szkodzi na portfel.
    ustawa o ewidencji ludnosci i milej lektury.

  • 10. Data: 2011-04-18 18:56:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > akurat w ustawie o ewidencji przycieli do 1000 zł.

    dlaczego bezdomni nie odsiadują masowo kolejnych grzywien po 1000 zeta?

    Gdzie si ema zameldować ktoś kto niema gdzie sie zameldować?