  • 1. Data: 2011-04-17 10:15:55
    Temat: zmiana adresu a kurator [pilne]
    Od: Mrqs <m...@o...pl>

    Witam,

    Sprawa wyglada tak:

    Czlowiek ma kuratora - ostatnia wizyta wypada w kwietniu czyli tuz tuz.
    Niestety sprawy zyciowe tak sie ulozyly, ze czlowiek musial zmienic
    miejsce zamieszkania. Dotychczasowy kurator mowi, ze jesli nie zastanie
    delikwenta w starym miejscu, to po zawiadomieniu sadu, nowy kurator
    bedzie "nekal" czlowieka jeszcze dodatkowe pol roku. Wg mnie kurator
    weszy wziatke, bo niby dlaczego, na jakiej podstawie, nagle
    przedluzonoby o pol roku dozor kuratora?

    Wiem, ze o zmianie adresu nalezy powiadomic sad. Czy bedzie zmiana
    kuratora? (przeprowadzka jest z Zabek do Warszawy, na Zoliborz).

    Bardzo prosze o mozliwie szybka odpowiedz, bo kurator wydzwania i nalega
    na szybkie spotkanie (w kawiarni).

    Mrqs