  • 21. Data: 2007-04-25 19:32:28
    Temat: Re: mbank - nie moge wyplacic gowotki z bankomatu z ich winy (!)
    Od: "milutki" <a...@a...pl>

    To nie jest umowa tylko regulamin.
    Regulamin może się zmienić czy nawet zmieniać wiele razy w ciągu trwania
    umowy.
    Proszę się zainteresować ostatnim regulaminem i przestudiować go.

  • 22. Data: 2007-04-25 20:48:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl> napisał w wiadomości

    > A skad ja mialem wiedziec ze mam dostac nowa karte? Wyraznie jest w umowie
    > napisane, ze umowa jest automatycznie przedluzana dla TEJ karty, slowem nie
    > wspomnieli, ze mam dostac nowa

    I to będzie nadal TA karta, ale inny egzemplarz. Przecież ważność karty jest na
    niej napisana, wiec nie może być przedłużona. W obiegu elektronicznym jeszcze by
    to obleciało, ale żaden sklep Ci nie będzie honorował takiej karty.

  • 23. Data: 2007-04-25 22:05:20
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl> wrote in message

    > Nie chodzi mi o robienie awantury dla zasady, przez nich stracilem kase bo
    > nie moglem wyplacic kasy na wizyte wiec na nia nie poszedlem

    Przez siebie straciłeś kasę, bo nie czytasz co podpisujesz.

  • 24. Data: 2007-04-25 22:06:38
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    et_karta.html

    > To nie jest umowa, ktora ja podpisywalem, nie wiem - moze potem ja
    > zmienili ale u mnie jak juz mowilem - slowa nie ma o wysylanie przez nich
    > nowej karty

    A przypadkiem w umowie, która podpisywałes nie ma co nie co na temat
    regulaminu.
    Ty nawet po przeczytaniu nie masz pojęcia co tam jest napisane.

  • 25. Data: 2007-04-26 16:05:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    > No sorry, jak bank nie umie napisac umowy zgodnej z wlasnymi wymaganiami
    > to nie moja wina, nigdzie nie ma informacji, ze powinienem dostac nowa
    > karte

    ja zeżresz przeterminowane ryby z puszki i się zatrujesz to nie możesz mieć
    pretensji to producenta że są zepsute.

    karta płatnicza nie jest konieczna do korzystania z konta bankowego, jest
    ułatwieniem. Na karcie jest jak wół napisane do kiedy jest ważna i warto
    przed terminem upomnieć sie o nową kartę. Jest to tak kompletnie oczywiste,
    że aż strach.

  • 26. Data: 2007-04-27 06:58:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kubaz pisze:

    > Nie chodzi mi o robienie awantury dla zasady, przez nich stracilem kase bo
    > nie moglem wyplacic kasy na wizyte wiec na nia nie poszedlem

    Jak nie poszedłeś na wizytę, to chyba zaoszczędziłeś to co byś wydał ... :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com