  • 11. Data: 2007-04-25 12:09:30
    Temat: Re: mbank - nie moge wyplacic gowotki z bankomatu z ich winy (!)
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Kubaz pisze:

    > No sorry, jak bank nie umie napisac umowy zgodnej z wlasnymi wymaganiami to
    > nie moja wina, nigdzie nie ma informacji, ze powinienem dostac nowa karte

    Regulamin też się czyta:
    "Warunki wydawania i używania debetowych kart płatniczych Visa Electron
    w mBanku", rozdział IX, pkt. 2:
    "Karta aktywna, która traci ważność jest wznawiana przez mBank
    automatycznie i przesyłana na adres posiadacza karty."

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 12. Data: 2007-04-25 12:18:23
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Kubaz porozsypywal nastepujace haczki:
    > "Po uplywie okresu waznosci karty, _Umowa ulega automatycznemu przedluzeniu_ w
    > zakresie tej karty na kolejny okres obowiazywania odpowiadajacy okresowi
    > waznosci karty, o ile zadna ze Stron Umowy nie zrezygnuje z odnowienia tej
    > karty w trybie i na warunkach okreslonych w Regulaminie"
    Masz napisane wyraznie - umowa sie przedluza, nie masz nic o terminie
    przedluzenia waznosci karty
    --
    badzio

  • 13. Data: 2007-04-25 14:11:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kubaz napisał(a):

    > Witam, chcialem wyplacic gotowke z bankomatu jednak zobaczylem informacje
    > 'karta stracila waznosc' mysle sobie co do cholery... wracam do domu,
    > zagladam w umowe i jest jak byk w umoie o korzystaniu z kart platniczych:

    Robisz flejma czy pytasz jak ich pozwac o milion zlotych? ;)

    j.

  • 14. Data: 2007-04-25 16:08:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@t...WywalTo.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dobre pytanie, szkoda ze nie napisali tego wyraznie w umowie, ze dostane
    > nowy plastik

    > Tego konta nie uzywam czesto, byla na nim gotowka i czekala az sobie ja
    > wyplace...

    no to nie ma problemu - wyplac z drugiego konta a ta kaske przeslij sobie
    przelewem na standardowe konto.

    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo
    jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"

  • 15. Data: 2007-04-25 16:11:39
    Od: "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl>

    > Trzeba umiec czytać to co się dostaje.
    >
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_deb
    et_karta.html

    To nie jest umowa, ktora ja podpisywalem, nie wiem - moze potem ja zmienili
    ale u mnie jak juz mowilem - slowa nie ma o wysylanie przez nich nowej karty

    --
    Kubaz

  • 16. Data: 2007-04-25 16:13:33
    Od: "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl>

    > Robisz flejma czy pytasz jak ich pozwac o milion zlotych? ;)

    Nie chodzi mi o robienie awantury dla zasady, przez nich stracilem kase bo
    nie moglem wyplacic kasy na wizyte wiec na nia nie poszedlem

    --
    Kubaz

  • 17. Data: 2007-04-25 16:19:00
    Od: "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl>

    wiadomości news:25042007.1EF04793@budzik61.poznan.pl...
    > no to nie ma problemu - wyplac z drugiego konta a ta kaske przeslij sobie
    > przelewem na standardowe konto.

    No tak, juz to zrobilem ale dlaczego stracilem na tym, ze nie moglem
    wyplacic kasy napisalem juz w innym watku

    --
    Kubaz

  • 18. Data: 2007-04-25 16:53:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > No tak, juz to zrobilem ale dlaczego stracilem na tym, ze nie moglem
    > wyplacic kasy napisalem juz w innym watku

    niestety trzeba przyznac, iz straciłes przez swoje gapiostwo.

    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest
    sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają." Frank Herbert

  • 19. Data: 2007-04-25 18:28:34
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Kubaz napisał(a):
    > Nie chodzi mi o robienie awantury dla zasady, przez nich stracilem kase bo
    > nie moglem wyplacic kasy na wizyte wiec na nia nie poszedlem
    Jaka kase straciles? Z jakiego powodu?
    --
    badzio

  • 20. Data: 2007-04-25 18:42:29
    Od: "Kubaz" <k...@t...WywalTo.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f0o6km$scp$2@node4.news.atman.pl...
    > Jaka kase straciles? Z jakiego powodu?

    Z powodu przepadniecia wizyty polaczanej z zabiegiem, za ktora wplacona byla
    zaliczka... ale czy to az takie wazne

    --
    Kubaz