  • 11. Data: 2004-12-21 12:35:40
    Temat: Re: mandat
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Leszek* wrote in <news:cq8mug$rbf$1@opal.icpnet.pl> :

    > Z czego, krynico mądrości, wysnułeś taki wniosek??

    Bo spodziewają sie że zamast mandatu dostaną prezent.

    BTW. Co to do diabła jest ta "krynico mądrości"?
    Morska, górska to jeszcze coś łapie.

    --
    Najlepsza definicja człowieka: niewdzięczny dwunóg.

  • 12. Data: 2004-12-21 14:48:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości

    > Ale o co chodzi? Przecież przejechała na czerwonym... Sugerujesz że gdyby
    > ktoś zwolnił, obejrzał się w prawo, w lewo, zobaczył że nic nie jedzie i
    > przejechał na czerwonym przez skrzyżowanie to byłoby OK?

    nie na czerwonym tylko na zielonej stralce, i nie przejechala tylko
    skreecila, kiedys miales warunkowy skret w prawo niezaleznie od tego czy
    byla strzalka czy jej nie bylo, i co nagle stalo sie to bardziej
    niebezpieczne niz bylo 5 lat temu?

    poza tym zwolnila dosc znacznie jak pisze, wiec taka straszna roznica dla
    bezpieczenstwa jest o tej porze czy sie zatrzyma czy zwolni do 10 km/h?

  • 13. Data: 2004-12-21 16:57:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 21 Dec 2004 13:35:40 +0100, _ValteR_ <s...@n...thx> wrote:

    >BTW. Co to do diabła jest ta "krynico mądrości"?
    >Morska, górska to jeszcze coś łapie.
    Krynica górska? A co to do diabla jest?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 14. Data: 2004-12-21 16:59:22
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 20 Dec 2004 23:02:35 +0100, "lonia80" <l...@p...net.pl>
    wrote:

    >Czy słusznie zostałam ukarana mandatem karnym 100zł + 6 pkt.
    >Oto sytuacja ; godz. 2 w nocy dojeżdżam do ronda pustego o tej porze i
    >skręcam na zielonej strzałce w prawo
    Jesli sa swiatla to nie ma "ronda".

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 15. Data: 2004-12-21 18:31:35
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Krynica górska? A co to do diabla jest?

    Warszawiakom sie wydaje, ze tak sie nazywa uzdrowisko w górach.
    Tymczasem ono nazywa sie Krynica.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 16. Data: 2004-12-21 18:32:33
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    >
    > poza tym zwolnila dosc znacznie jak pisze, wiec taka straszna roznica dla
    > bezpieczenstwa jest o tej porze czy sie zatrzyma czy zwolni do 10 km/h?

    Relatywizujesz prawo.
    Bylo wykroczenie, jest kara. Nie ma o czym dyskutowac.
    Panienka bedzie teraz uwazac - nawet w nocy.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 17. Data: 2004-12-21 22:38:45
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <s...@u...to.z.tego.adresu.gt.pl>

    Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Warszawiakom sie wydaje, ze tak sie nazywa uzdrowisko w górach.
    > Tymczasem ono nazywa sie Krynica.

    Raczej Krynica-Zdroj.

    sjs

  • 18. Data: 2004-12-22 07:10:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Relatywizujesz prawo.

    wiem, ale porownanie tego do jazdy na czerwonym swietle jest totalnym
    przegieciem

    > Bylo wykroczenie, jest kara. Nie ma o czym dyskutowac.

    temu nawet ona nie zaprzecza :)

  • 19. Data: 2004-12-22 07:12:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jesli sa swiatla to nie ma "ronda".

    ooo a to ci dopiero ciekawa koncepcja ;)

    a skad wasc jestes ze prawisz takie rzeczy?
    polecam odwiedziec warszawe, tutaj ci takich dostatek :)

  • 20. Data: 2004-12-22 15:13:35
    Od: Pawel Torynski <t...@o...pl>

    Hej
    A propos czy ktos moglby mi powiedxziec gdzie na ten temat jest cos w
    kodeksi?
    Bo kupilem ostanio nowy Kodeks drogowy i niczego takiego nie znalazlem??
    pozdrawiem
    POawel