  • 1. Data: 2004-12-20 22:11:29
    Temat: Rozwiazanie umowy
    Od: "P." <r...@o...pl>

    Witam

    Chce rozwiazac umowe z Plus GSM w swietle nowego regulaminu, z ktorym sie
    nie zgadzam (mam prawo ja rozwiazac zgodnie z info od Plusa na fakturze).
    Byc moze temat i tu byl walkowany pewnie z 1000 razy (wyslalem podobny post
    na inna grupe), ale ja czegos nie rozumiem, albo kobieta, do ktorej przed
    chwila dzwonilem probowala mnie lekko zbyc.
    Wyglada to mniej wiecej tak: w regulaminie jest napisane, ze moge sobie
    rozwiazac umowe bez ponoszenia kosztow itd. Z kolei Pani z audiotele
    uprzejmie wyjasnila mi, ze korzystam z promocji i nie moge sobie rozwiazac
    umowy, chyba ze dam im pare zlotych za zerwanie umowy.
    I teraz mam pytanko: tel jest wziety na 2-letni abonament, czy jak kto
    woli - 2-letnia promocje - czyli d*** ?
    A wiec kiedy mozna rozwiazac umowe bez ponoszenia kosztow, np. jak korzysta
    sie z darmowych minut przez 18 miesiecy podczas 2-letniej umowy ? Ale
    przeciez tel. _przewaznie_ w 99 % jest brany w promocji ?
    Albo ja jestem glupawy (ale prosze tego nie potwierdzac ;), albo Pani z
    audiotele niekoniecznie ma dar przkonywania. Z tego, co mowila, moge sobie
    rozwiazac umowe normalnie, 30 dni przed koncem umowy. Dzieki Bogu i partii,
    nastapi to za 3 miechy i podziekuje Pluszowi.

    Kolega z innej grupy dyskusyjnej naprowadzil mnie jeszcze na takie cos:

    Art 59 par 2 ustawy Prawo Telekomunikacyjne z 16 lipca 2004r. które
    jednoznacznie mówi że każda zmiana regulaminu może być podstawą do
    wypowiedzenie umowy przez abonenta *bez* odszkodowania dla operatora.

    Co sadzicie na ten temat ?

    Serdecznie dziekuje za jakies info, wskazowki.

    Serdecznie pozdrawiam cala grupe.

    --
    P.
    r...@o...pl