  • 61. Data: 2004-10-14 09:48:49
    Temat: Re: malzenstwo - pytanie
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cklg7a$6vi$1@inews.gazeta.pl...

    > ludzie ktorzy nie znaja tego uczucia,nie sa w stanie sobie wyobrazic
    > co mozna wtedy nieswiadomie zrobic.

    Jak nie sa rozhisteryzowanymi gowniarzami to wypija piwo, pomysla sobie "nie
    chce z nia juz zyc" i zaczna planowac rozwod. Moga tez zastanowic sie nad
    sytuacja, znalezc okolicznosci lagodzace i sprobowac przebaczyc. Gorzej, jak
    dotknie to kogos z emocjonalnymi problemami. Wtedy moze zaczac planowac
    zemste, zyczyc smierci itd.

    pawel

  • 62. Data: 2004-10-14 12:29:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ty to potrafisz znalezc analogie :)
    > Zdrada zony do morderstwa dziecka :)

    chce tylko pokazac ze wszyscy jestesmy Egocentrykami. Wiadomoze nie chcesz
    by taka osoba
    chodzila po ulicy, ale nie dlatego ze o Zosie ktora mieszka obok ktorej
    nie znasz sie boisz tylko
    dla zaspokojenia swojej potrzeby. Tak jestesmy zbudowani.

    P.

  • 63. Data: 2004-10-14 12:33:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    jak
    > dotknie to kogos z emocjonalnymi problemami. Wtedy moze zaczac planowac

    Nie zawsze jest to takie proste :-) A Wiek nie ma tutaj znaczenia.
    Jezeli kocha i to szczerze, Spotkania z uk. przezywa emocjonalnie,
    to :
    Z tego co obserwowalem (kilka zdradzonych osob) zachowanie jest podobne
    i spore znaczenie ma w takim przypadku czy
    a) jest ktos kto taka osobe wesprze psychicznie
    b) czy taka osoba ma dostep do niebezpiecznych rzeczy/kontakty z
    niebezpiecznymi osobami
    n)..

    a nie "co ma w glowie".

    P.

  • 64. Data: 2004-10-14 13:54:01
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Nie zawsze jest to takie proste :-)

    Kto mowi ze proste ??
    Chce powiedziec, ze planowanie zemsty to domena osob o slabej psychice.

    >A Wiek nie ma tutaj znaczenia.
    > Jezeli kocha i to szczerze, Spotkania z uk. przezywa emocjonalnie,

    To zyczy jej smierci jak nie bedzie robila tego co on chce ??
    Niech umiera skoro nie jest posluszna zabawka ??
    A probowales pomyslec czemu zdradza ??
    Moze ma taki temperament, nie potrafi poprzestac na jednym facecie.
    A moze to TY sie nie sprawdzales, zle jej bylo z Toba i chciala przezyc cos
    silniejszego, peikniejszego itd.
    Jak nie masz sobie nic do zarzucenia to masz pecha, trafiles na zla
    kobiete - poszukaj sobie innej.
    A jak to Twoja wina, to pomysl nad zmiana siebie a nie mysl o zemscie.

> [...]
    > a) jest ktos kto taka osobe wesprze psychicznie
    > b) czy taka osoba ma dostep do niebezpiecznych rzeczy/kontakty z

    Masz jakichs zwichrowanych znajomych....

    pawel

  • 65. Data: 2004-10-14 13:55:00
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > chce tylko pokazac ze wszyscy jestesmy Egocentrykami.

    No wlasnie ten przyklad jest totalnie chybiony.

    Wiadomoze nie chcesz
    > by taka osoba
    > chodzila po ulicy, ale nie dlatego ze o Zosie ktora mieszka obok ktorej
    > nie znasz sie boisz tylko
    > dla zaspokojenia swojej potrzeby. Tak jestesmy zbudowani.

    Ciezko mi zrozumiec co chciales powiedzec slowami ktore wypowiedziales :)

    pawel

  • 66. Data: 2004-10-14 14:49:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No wlasnie ten przyklad jest totalnie chybiony.

    bo zbyt burutalny?

    > Wiadomoze nie chcesz
    >
    > Ciezko mi zrozumiec co chciales powiedzec slowami ktore wypowiedziales
    :)

    ja juz tak mam :-)

    P.

  • 67. Data: 2004-10-14 15:03:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To zyczy jej smierci jak nie bedzie robila tego co on chce ??
    > Niech umiera skoro nie jest posluszna zabawka ??
    > A probowales pomyslec czemu zdradza ??
    > Moze ma taki temperament, nie potrafi poprzestac na jednym facecie.

    i to wlasnie jej problem, a to nie powod bym sobie zycie niszczyl.
    Po co zgadza sie na

    "Przysiegam Tobie wiernosc, uczciwosc(..)"
    "Poki smierc Was nie rozlaczy"

    to nie jest wytlumaczenie ze nie potrafi poprzestac na jednym facecie.

    Dlatego dalem przyklad z mordem dziecka, moze facet nie potrafi sobie z
    psychika poradzic, hę?
    Nie chcialbys wtedy by go wsadzono? Moze powinien isc do
    psychiatryka,(hotel?) a nie siedziec
    w brudnej malej celi, byc gwalcony bity itd. ?

    > A moze to TY sie nie sprawdzales, zle jej bylo z Toba i chciala przezyc
    cos
    > silniejszego, peikniejszego itd.

    Wiesz, takie decyzje sie przed slubem podejmuje. Przeciez nie bierzesz
    pierwszej lepszej
    i nie ciagniesz do kosciola.

    > Jak nie masz sobie nic do zarzucenia to masz pecha, trafiles na zla
    > kobiete - poszukaj sobie innej.

    Tak w ogole to teraz nie opowiadam o sobie tylko ogolnie (tak na
    marginesie)
    [ja nie zonaty]

    > A jak to Twoja wina, to pomysl nad zmiana siebie a nie mysl o zemscie.

    bardzo dobra zemsta jezeli chodzi o jej osobe jest dojscie do pieniedzy,
    zalozenie
    zajebistej rodziny i gdy ona bedzie przezywac horror w domu (bedzie lana
    przez meza,
    bo osoby z takim podejsciem [tam gdzie $] glownie na takich trafiaja)
    uswiadomic jej
    ze mogla miec to a nie ma .. napluc w twarz. piekne zagranie na psychice.

    Natomiast jezeli chodzi o niego, nie bede sie wglebiac w jego psychike,
    wali mnie to,
    narobil tyle szumu w okol, nieprawdziwe informacje podawal, wiele osob
    zmienilo stosunek
    do mnie wlasnie opierajac swa wiedze na tym co mowil, wiec w tym przypadku
    zemsta jest nieunikniona.
    mam swoja godnosc, i nie dam soba pomiatac jak szmata. (a jaka zemsta by
    byla najlepsza pisalem,
    w tym momencie mam czyste sumienie, a i odpowiedzialnosci karnej nie
    bedzie, a satysfakcja przeogromna)

    > Masz jakichs zwichrowanych znajomych....

    nie, dodam takie pytanie do ankiety zobaczymy co inni na to.

    P.

    Ps.

    EOT, nudne sie robi

  • 68. Data: 2004-10-14 15:14:19
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Przemek R.
    pl> w poscie
    news:ckm4gc$dkq$1@inews.gazeta.pl napisal, co nastepuje:

    > Wiesz, takie decyzje sie przed slubem podejmuje. Przeciez nie bierzesz
    > pierwszej lepszej
    > i nie ciagniesz do kosciola.
    ^^^^^^^^^^^^^^

    No jesli juz o kosciele mowimy, to oficjalne stanowisko tej przezacnej
    instytucji jest w tej kwestii delikatni emowiac nieco odmienne... :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 69. Data: 2004-10-14 16:05:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No jesli juz o kosciele mowimy, to oficjalne stanowisko tej przezacnej
    > instytucji jest w tej kwestii delikatni emowiac nieco odmienne... :)

    :-))

    P.

  • 70. Data: 2004-10-15 12:53:46
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. wrote:

    > tak jasne, slub to po prostu gowno warty papierek.

    Słuchaj, ślub to nie akt własności, żeby było jasne.

    --
    pozdrawiam
    krys, po ślubie, ale nie czuję się własnością