  • 1. Data: 2004-10-10 10:35:05
    Temat: Umowa z pracownikiem
    Od: misiek <m...@n...pl>

    Witam serdecznie,

    Moje pytanie jest nastepujace, jaka umowe zawrzec z pracownikiem aby
    przedmiotem umowy bylo (dzielo??) "pozyskanie klineta, nawiazanie z
    klientem wlasciwych relacji, czego rezultatem ma byc podpisana umowa", a
    forma wynagrodzenia to tylko prowizja z tyt srodkow otrzymanych.

    Bardzo prosze o pomoc w tym temacie, czy umowa o dzielo bedzie sie
    nadawac?? Przeczytalem kodeks cywilny od 627 do 646 i nie jestem pewien
    czy tego typu przedmiot podejdzie pod dzielo.

    Moze maja Panstwo jakies propozycje co do sformuowania przedmiotu w inny
    sposob, wlasciwy jednak z tym samym efektem oraz formy rozliczenia.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-10 12:48:35
    Temat: Re: Umowa z pracownikiem
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Uzytkownik "misiek" <m...@n...pl> napisal w wiadomosci

    z _pracownikiem_ mozna zawrzec tylko umowe o prace.
    do opisanej przez Ciebie sytuacji na najlepiej pasuje umowa agencyjna.
    jak uzyjesz googli to pewnie znajdziesz sporo wzorow

    pozdro

  • 3. Data: 2004-10-10 13:22:47
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik misiek <m...@n...pl> w poscie
    news:ckbd8m$78t$1@nemesis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > chodzi o przyszlego potecjalnego pracownika, co do umowy agencyjnej to
    > potecjalny pracownik musi prowadzic dzialalnosc, jesli dobrze sie
    > orientuje a taka sytuacja nie wystapi.

    To najlepiej umowe zlecenie stylizowana na agencyjna.
    Powinno zadzialac.

    Pozdrawiam
    SDD

    --