  • 21. Data: 2007-05-20 18:02:59
    Temat: Re: lustracja
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 19 May 2007 12:32:56 +0200, Johnson napisał(a):

    > 1. nie opierałbym się na publikacjach prasowych;
    Mówisz, że może się okazać iż TK uznał całą ustawę z a zgodną z Konstytucją
    i tylko pismaki coś przekręciły?

    --
    pozdro
    poreba

  • 22. Data: 2007-05-20 18:21:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba pisze:

    > Mówisz, że może się okazać iż TK uznał całą ustawę z a zgodną z Konstytucją
    > i tylko pismaki coś przekręciły?

    Naprawdę tak mówię? Gdzie to wyczytałeś? Nie przypisuj mi swoich urojeń.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 23. Data: 2007-05-23 16:22:33
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 20 May 2007 20:21:44 +0200, Johnson napisał(a):

    > Naprawdę tak mówię? Gdzie to wyczytałeś?
    > Nie przypisuj mi swoich urojeń.
    Już 19-tego widziałeś wydrukowany DU?

    --
    pozdro
    poreba

  • 24. Data: 2007-05-23 19:24:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba pisze:

    > Już 19-tego widziałeś wydrukowany DU?

    Nie rozumiem.

    Przecież pisałem że nie czytałem ani ustawy, ani orzeczenia TK. Czego
    nie zrozumiałeś?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 25. Data: 2007-05-24 13:41:42
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Wed, 23 May 2007 21:24:39 +0200, Johnson napisał(a):

    > Nie rozumiem.
    > Przecież pisałem że nie czytałem ani ustawy, ani orzeczenia TK. Czego
    > nie zrozumiałeś?
    Zatem opierałeś się jedynie na publikacjach prasowych, bo zakładałeś że
    jakiś wyrok jednak TK wydał. Teraz zrozumiałeś?

    --
    pozdro
    poreba

  • 26. Data: 2007-05-24 13:49:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba pisze:

    > Zatem opierałeś się jedynie na publikacjach prasowych, bo zakładałeś że
    > jakiś wyrok jednak TK wydał. Teraz zrozumiałeś?

    To nie jest logiczne rozumowanie. Ale nie chce mi sie z tobą gadać i
    bezsensowne przekomarzać.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 27. Data: 2007-05-24 16:26:23
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    poreba napisał(a):
    > Zatem opierałeś się jedynie na publikacjach prasowych, bo zakładałeś że
    > jakiś wyrok jednak TK wydał.

    komunikat na stronie TK był zapewne przed publikacjami prasowymi

    KG

  • 28. Data: 2007-05-24 16:35:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > komunikat na stronie TK był zapewne przed publikacjami prasowymi

    A tak poza tym to mogłem być na sali trybunału ;), mogłem to ogląć w TV,
    mogłem to słyszeć od sąsiadki, kochanki, kochanka, itd. ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com