  • 1. Data: 2007-05-18 23:33:44
    Temat: Prawa autorskie
    Od: "kendy" <z...@...adres>

    Witam

    Czy w przypadku publikacji ksiazkowych (dokladnie chodzi o publikacje z lat
    70-tych o samochodach) jest jakis czas po jakim nie jest wymagana zgoda
    autora na ich publikacje ?
    Wiem ze jesli chodzi o muzyke to zdaje sie jest 25 lat, ale moze sie myle.

    Z gory dziekuje za pomoc

    k.

  • 2. Data: 2007-05-19 01:16:16
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 18.05.2007 kendy <z...@...adres> napisał/a:
> [...]
    > autora na ich publikacje ?
    > Wiem ze jesli chodzi o muzyke to zdaje sie jest 25 lat, ale moze sie myle.

    70 lat od śmierci twórcy. Rodzaj utworu nie ma znaczenia.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-05-19 07:51:33
    Od: "kendy" <z...@...adres>

    > 70 lat od śmierci twórcy. Rodzaj utworu nie ma znaczenia.

    a co jesli chodzi o ksiazke o naprawach technicznych ktora byla kiedys
    ksiazka serwisowa?
    nie ma ona autora ;/ i tu pojawia sie problem

    k.

  • 4. Data: 2007-05-19 08:04:42
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "kendy" <z...@...adres> napisał w wiadomości

    > a co jesli chodzi o ksiazke o naprawach technicznych ktora byla kiedys
    > ksiazka serwisowa?
    > nie ma ona autora ;/ i tu pojawia sie problem

    Ma wydawce itp.

    Pozdro Przemek

  • 5. Data: 2007-05-19 08:07:06
    Od: "kendy" <z...@...adres>

    > Ma wydawce itp.

    no wlasnie cholera nic na niej nie ma ;/
    nie ma sie z kim skontaktowac ;(
    no chyba ze upublicznic a wydawca sie sam skontaktuje ;)

    k.

  • 6. Data: 2007-05-19 08:18:13
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > no wlasnie cholera nic na niej nie ma ;/

    to pewnie to ksiazka serwisowa do samochodu marki ZROB MNIE SAM?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2007-05-19 11:38:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 19.05.2007 kendy <z...@...adres> napisał/a:
    > no wlasnie cholera nic na niej nie ma ;/
    > nie ma sie z kim skontaktowac ;(
    > no chyba ze upublicznic a wydawca sie sam skontaktuje ;)

    Co może Cię sporo kosztować z wyrokiem karnym włącznie.

    --
    Marcin