  • 1. Data: 2007-05-18 20:30:34
    Temat: zaklocenie ciszy nocnej? jest odpowiedizalnosc i kogo?czy nie ma
    Od: " judyta" <j...@N...gazeta.pl>

    podczas dni miasta X w dniu 26 maja 2007 roku pan burmistrz zarzadza impreze
    w centrum miasta. od rana do wieczora beda zabawy, do 22-23.00 bedzie koncert
    muzyczny a potem fajerwerki. czy takie zachowanie wypelnia znamiona art 51
    kodesku wykroczen? czy "wystrzalowe" fajerwerki sa dopuszczalne po godz. 22?
    czy jest to gdzies unormowane, ze zwyczajowo mozna. przeciez gdyby osoba
    prywatna zaczela sobie strzelac z petard po godz. 22, to wtedy popelnilaby
    wykroczenie z art 51 par 1. a w tym przypadku? czy jesli burmistrz wydaje
    zezwolenie na taka impreze z fajerwerkami, to oznacza jednoczesnie ze te
    fajerwerki staja sie legalne?
    pozdr
    judyta

  • 2. Data: 2007-05-19 08:56:56
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    judyta napisał(a):
> [...]
    > muzyczny a potem fajerwerki. czy takie zachowanie wypelnia znamiona art 51

    nie

    KG

  • 3. Data: 2007-05-19 10:03:02
    Od: " " <j...@g...pl>

    > nie

    dlaczego nie skoro:
    Art. 51. § 1. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca
    spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny (...)

    jest zaklocony spoczynek nocny halasem. nie powiesz chyba, ze juk petard to
    nie halas. czy jesli ktos Ci pod Twoim domem bedzie strzelal w nocy z petard
    to tez jest bezkarny?

  • 4. Data: 2007-05-19 10:27:14
    Od: Zbyszek <n...@o...pl>

    wrote:

    > dlaczego nie :

    Bo nie obejmuje imrez masowych.

  • 5. Data: 2007-05-19 10:54:56
    Od: " " <j...@g...pl>

    > Bo nie obejmuje imrez masowych.

    kodesk wykroczen nie obejmuje imprez masowych? a moglbys potwierdzic to
    jakims przepsiem prawa z ktorego to wynika?

  • 6. Data: 2007-05-19 14:02:30
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    j...@g...pl napisał(a):
    > Art. 51. § 1. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca
    > spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny (...)
    >
    > jest zaklocony spoczynek nocny halasem

    ale hałas nie ma charakteru wybryku

    KG

  • 7. Data: 2007-05-19 15:19:28
    Od: " " <j...@g...pl>

    > ale hałas nie ma charakteru wybryku

    no nie zartuj, czyli jesli ktos pod twoim oknem bedzie strzelal z petard to
    nie popelnia wykroczenia?albo inny gosc bedzie sobie "darl mordke " o polnocy
    przy Twoim oknie to tez nie popelnia wykroczenia?

  • 8. Data: 2007-05-19 16:35:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał

    > ale hałas nie ma charakteru wybryku

    Czy brukarze remontujący chodnik pod twoim oknem mogą pracować
    o godzinie 2 w nocy? Ich praca, acz bardzo hałaśliwa, niewątpliwie
    nie ma charakteru wybryku.

  • 9. Data: 2007-05-19 18:01:59
    Od: " " <j...@g...pl>

    > Czy brukarze remontujący chodnik pod twoim oknem mogą pracować
    > o godzinie 2 w nocy? Ich praca, acz bardzo hałaśliwa, niewątpliwie
    > nie ma charakteru wybryku.

    ale zescie czepili sie wybryku. ja mowie o petradach. i prosze poczytajcie w
    komentarzu o istocie wybryku

  • 10. Data: 2007-05-19 18:04:17
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    j...@g...pl napisał(a):
    > no nie zartuj, czyli jesli ktos pod twoim oknem bedzie strzelal z petard to
    > nie popelnia wykroczenia?albo inny gosc bedzie sobie "darl mordke " o polnocy
    > przy Twoim oknie to tez nie popelnia wykroczenia?

    nie widzisz różnicy między tymi sytuacjami a legalnie organizowaną imprezą?

    KG