  • 31. Data: 2019-10-18 13:15:13
    Temat: Re: losowania w czasach dobrej zmiany
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-10-17 o 15:15, Marek pisze:

    > I właśnie dlatego to jest losowanie pseudolosowe, jak wiesz,
    > więc jest większa szansa powtarzalności wyników.

    Dla tak małej bazy ta pseudolosowość wystarczająca. Według mnie.

    Robert

  • 32. Data: 2019-10-18 13:35:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Dla tak małej bazy ta pseudolosowość wystarczająca. Według mnie.
    >
    > Robert

    im mniejsza baza tym większe niebezpieczeństwo zhakowania

  • 33. Data: 2019-10-18 15:11:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 18.10.2019 o 13:15, Robert Wańkowski pisze:

    >im mniejsza baza tym większe niebezpieczeństwo zhakowania

    Ale jak chcesz hackowac - prezes sadu ma wnuczka o pomoc w zalatwieniu
    sprawy na serwerze ministerstwa poprosic,
    czy jakos dobierac kolejnosc/czas wpisania do losowania, zeby dobrze
    wyszlo,
    czy dogadac sie ze wszystkimi innymi prezesami sadow,
    zeby we wlasciwej kolejnosci wpisywac sprawy z calego kraju ?

    J.

  • 34. Data: 2019-10-18 16:12:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.10.2019 o 15:11, J.F. pisze:
> [...]
    > czy dogadac sie ze wszystkimi innymi prezesami sadow,
    > zeby we wlasciwej kolejnosci wpisywac sprawy z calego kraju ?

    nie udzielam porad dla oszustów w sieci:)

  • 35. Data: 2019-10-18 17:50:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2019 o 09:06, J.F. pisze:

    > Olesnicy jak Olesnicy - nie podano co to za sad :-)

    > Malo ... ale raz na 250 przypadkow sie trafia.

    Ale to jeszcze razy zero, bo takie jest prawdopodobieństwo trafienia
    wydziału cywilnego z trzema sędziami w warszawie.

    Obstawiam, że wtedy do właściwego - czyli pewnie do Wrocławia - tam mają
    zapewne właściwy dla Oleśnicy wydział pracy i ubezpieczeń. W moim
    przypadku dla Warszawy-Wola był to Sąd rejonowy dla Warszawy
    Żoliborza... znajdujący się na Bemowie;)

    > cztery wydzialy cywilne i dwa pracy.
    >
    > To jak tam losuja sedziow ?

    Normalnie - klikasz w cywilny i jest tam napisana właściwość miejscowa i
    charakter spraw. Dla pracy też, ale coś jest zwalone i na oko
    właściwości się pokrywają. Przy okazji jest tam twoja oleśnica;)

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2019-10-18 17:52:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2019 o 12:37, J.F. pisze:

    > A jesli prawda o tym przenoszeniu ze Szczecina ... to tez trzeba troche
    > szczescia, zeby zdazyc akurat na nowego sedziego ...

    Szczęście nie ma nic do rzeczy - owsiakowi się po prostu należało;)

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2019-10-18 19:39:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 18.10.2019 o 09:06, J.F. pisze:
    > Olesnicy jak Olesnicy - nie podano co to za sad :-)

    >Ale to jeszcze razy zero, bo takie jest prawdopodobieństwo trafienia
    >wydziału cywilnego z trzema sędziami w warszawie.

    dla 6 bylo liczone.

    Dodaj jeszcze jakies urlopy, dlugie zwolnienia, delegacje ... i moze
    szansa rosnie.

    A swoja droga - ktos tam ocenia dlugosc sprawy, zeby nie przydzielic
    sedziego przed emeryturą ?

> [...]
    >moim przypadku dla Warszawy-Wola był to Sąd rejonowy dla Warszawy
    >Żoliborza... znajdujący się na Bemowie;)

    Hm, w Olesnicy jest wypasiony ZUS ... a na sad pracy ich nie stac ?
    :-)
    I trzeba jezdzic do Wroclawia ?

    >Normalnie - klikasz w cywilny i jest tam napisana właściwość
    >miejscowa i charakter spraw.

    Jeden wydzial ma istotnie ograniczony zakres spraw, ale trzy robia
    sprawy pozostale :)

    >Dla pracy też, ale coś jest zwalone i na oko właściwości się
    >pokrywają. Przy okazji jest tam twoja oleśnica;)

    No wlasnie - caly region jest w obu. I przy okazji caly Wroclaw
    zalatwiaja

    Inny
    https://www.wroclaw-fabryczna.sr.gov.pl/index.php/st
    ruktura-organizacyjna/wydzialy/i

    "Od 01.07.2018 r. zniesiona została właściwość miejscowa z uwagi na
    wprowadzenie pionizacji w Systemie Losowego Przydziału Spraw.
    W związku z powyższym w momencie składania pozwów i innych wniosków
    inicjujących postępowanie sądowe nie ma potrzeby wskazywać konkretnego
    Wydziału."

    Co akurat zdaje sie miec sens, jesli dobrze rozumiem, ze system
    wybierze tez losowy wydzial.

    To moze i w Warszawie wprowadzili wydzial wlasciwy dla spraw Krystyny
    :-)

    J.

  • 38. Data: 2019-10-18 21:21:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2019 o 19:39, J.F. pisze:

    > dla 6 bylo liczone.

    To żle policzyłem - fucktycznie. 0,0000167.

    > Hm, w Olesnicy jest wypasiony ZUS ... a na sad pracy ich nie stac ? :-)
    > I trzeba jezdzic do Wroclawia ?

    W warszawie to jak pisałem - właściwy dla woli to ten dla żoliborza
    znajdujący się na bemowie (dawna wola;)

    Ale miejscowo z tego co widzę różnie.

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2019-10-18 22:08:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Oct 2019 21:21:18 +0200, Shrek napisał(a):

    > To żle policzyłem - fucktycznie. 0,0000167.

    Dobrze liczyles. 1/6 w pierwszej sprawie, 1/6 w drugiej, 1/6 w
    trzeciej ... to razem 1/216.
    Nie jest to takie znow nieprawdopodobne.

    No jak - nie podaja terenu :-)

    J.

  • 40. Data: 2019-10-18 22:53:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sędziów w SO w W-wie jest 259 szt.
    Wydziałów 27 sztuk.
    Łatwo wyliczyć średnią sędziów na wydział.
    Jak ktoś chce może sprawdzić dla konkretnego wydziału.

    -----