  • 1. Data: 2019-10-15 09:28:56
    Temat: W Europie nie ma kary śmierci orzekanej przez sąd (poza eutanazją) [zaciukanie w więzieniu UK]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.bbc.co.uk/news/uk-50042406

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-10-15 09:41:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A po co aż więzienie, skoro szybciej zaciukać w drodze na komisariat (ostatnio
    angielskiego kibola w Bułgarii).

    -----

  • 3. Data: 2019-10-15 11:46:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Oct 2019 09:28:56 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

> [...]

    U nas więźniowie, którzy wiedzą za dużo o podkarpackich burdelach wieszają
    się na leżąco w obecności swych kolegów z celi.
    Od razu widać słowiańską finezję, jakże odmienną od anglosaskiego
    prostactwa.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek