  • 31. Data: 2007-02-08 07:21:11
    Temat: Re: linux a kontrola policji
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "hefalump" <h...@T...pl> wrote in message
    news:eqb2hv$gd$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Gippo" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > * Chcesz mi powiedzieć, że policja łamie prawo, żeby znaleźć tych, którzy
    > łamią
    > prawo w ten sam sposób? Ludzie naprawdę w to wierzą?

    Skoro w tzw. programach informacyjnych w telewizji, właśnie takie
    metody działania się opisuje, to ludzie wierzą.
    Panowie policjanci robiący np. prowokację, wystawiający pliki z programami
    na eMule i następnie śledzący kto, co ściąga.

    Stach

  • 32. Data: 2007-02-08 07:25:07
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jasko Bartnik [Wed, 07 Feb 2007 15:55:37 +0100]:

    > Masz cos za co nie zaplaciles a powinienes - jest korzysc majatkowa.

    Idę sobie makijaż zrobić. Ograbiam w ten sposób kosmetyczkę.

    Kira (nie uważacie, że to lekka paranoja się robi...?)

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero

  • 33. Data: 2007-02-08 09:32:04
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-02-2007 o 07:43:37 Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>
    napisał(a):

    > Nie jest. Gdyby posiadanie automatycznie oznaczalo "w celu osiagniecia
    > korzysci majatkowej", to nie bylby taki przypadek wymieniony osobno w
    > ustawie.

    Wiem, ze to nie jest wzor ... ale ja tylko powielam cos co bylo juz na
    grupie omawiane i ma podparcie w tresci oskarzen. Zasada byla taka, ze
    sciagniecie z netu od usoby nieuprawnionej programu wartego 100zl
    oznaczalo oskarzenie o osiagniecie korzysci majatkowej przy pomocy
    programu o wartosci 100zl.

    I tak bedac scislym: nie posiadanie a uzyskanie jest w tamtym paragrafie.
    Karany jest kto uzyskuje (troszke w blad wprowadzilem tym "_masz_ cos za
    co nie zaplaciles").

    > Nie jest
    Chyba bardziej 'nie ma'.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 34. Data: 2007-02-08 09:35:54
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-02-2007 o 08:25:07 Kira <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

    > Idę sobie makijaż zrobić. Ograbiam w ten sposób kosmetyczkę.

    Makijaz nie jest programem komputerowym ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 35. Data: 2007-02-08 09:54:45
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Jasko Bartnik <a...@s...nadole> napisali:

> [...]
    > sciagniecie z netu od usoby nieuprawnionej programu wartego 100zl
    > oznaczalo oskarzenie o osiagniecie korzysci majatkowej przy pomocy

    W takim razie w jakim przypadku jest nie w celu uzyskania korzysci?

  • 36. Data: 2007-02-08 11:32:03
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Nie jest. Gdyby posiadanie automatycznie oznaczalo "w celu osiagniecia
    > korzysci majatkowej", to nie bylby taki przypadek wymieniony osobno w
    > ustawie.

    nie z abardzo, w przypadku rzeczy masz w celu przywlaszczenia wiec przy
    oprogramowaniu jest w celu osiagniecia korzysci , samo sciagniecie
    oporgramowania be zzamiaru jego zatrzymania wtedy pod to nie podpada
    (moim zdaniem)

  • 37. Data: 2007-02-08 11:33:02
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Jasko Bartnik [Wed, 07 Feb 2007 15:55:37 +0100]:

    > Idę sobie makijaż zrobić. Ograbiam w ten sposób kosmetyczkę.

    jak bys poszla zrobic makijaz i wyszla nie placa za niego to bys ograbila .

  • 38. Data: 2007-02-08 11:46:28
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jasko Bartnik [Thu, 08 Feb 2007 10:35:54 +0100]:

    > Makijaz nie jest programem komputerowym ;)

    Ale w wykonaniu mojej kosmetyczki zdecydowanie jest dziełem
    podpadającym pod prawa autorskie :-)) A ja bezczelnie jej to
    dzieło kopiuję na własnej mordce ;>>

    Kira

  • 39. Data: 2007-02-08 11:55:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Makijaz nie jest programem komputerowym ;)

    No tak, ale jeśli Kira się uszminkuje tak, jak zrobiła to kosmetyka, to
    kopiuje przecież jej dzieło artystyczne!

  • 40. Data: 2007-02-08 12:02:42
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > oprogramowaniu jest w celu osiagniecia korzysci , samo sciagniecie
    > oporgramowania be zzamiaru jego zatrzymania wtedy pod to nie podpada

    Ok. Poproszę więc przykład kiedy "cel osiągnięcia korzyści majątkowej" nie
    występuje. Zakładając racjonalność ustawodawcy ( :) ) te słowa nie znalazły się
    tam przypadkowo.

    A,