  • 41. Data: 2007-02-08 12:04:26
    Temat: Re: linux a kontrola policji
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 08 Feb 2007 08:25:07 +0100, Kira napisał(a):

    > Idę sobie makijaż zrobić. Ograbiam w ten sposób kosmetyczkę.

    Jeśli sama sobie napiszesz MS Office i będziesz korzystać to
    pewnie MS też się nie przyczepi ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 42. Data: 2007-02-08 12:29:07
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Henry (k) wrote:

    > Jeśli sama sobie napiszesz MS Office i będziesz korzystać to
    > pewnie MS też się nie przyczepi ;-)

    Tu nie chodzi o to czy MS (kosmetyczka) się przyczepi, tylko czy policzy
    ją jako ,,utracony zysk''. Bo argument jest taki, że każda piracka kopia
    (makijaż) to strata równa jej wartości, bo przecież ,,zamiast pirata
    mogła kupić oryginał''. To ja się pytam czemu się do tego nie dodaje
    Linuksowców? O ile z punktu widzenia kosmetyczki to zrozumiałe (to tak
    jak wyjść nie płacąc - kosmetyczka swoją pracę wykonała), tak w
    przypadku kopii strata producenta w przypadku pirata i Linuksa jest
    *identyczna* - jeden klient mniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 43. Data: 2007-02-08 12:32:52
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-02-2007 o 13:29:07 Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    napisał(a):

> [...]
    > ją jako ,,utracony zysk''. Bo argument jest taki, że każda piracka kopia
    > (makijaż) to strata równa jej wartości, bo przecież ,,zamiast pirata

    Tu bardziej pasowala wersja z tym, ze wybrala darmowego OO (zabieg w domu)
    zamiast platnego MS.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 44. Data: 2007-02-08 12:34:26
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-02-2007 o 12:46:28 Kira <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

    > Ale w wykonaniu mojej kosmetyczki zdecydowanie jest dziełem
    > podpadającym pod prawa autorskie :-)) A ja bezczelnie jej to
    > dzieło kopiuję na własnej mordce ;>>

    No to wtedy jest to prawo autorskie zamiast kodeksu karnego :) Ale niech
    to bedzie inspiracja cudzym utworem. W koncu zbudowalas go na bazie innego.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 45. Data: 2007-02-08 12:39:10
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Jasko Bartnik* na tej grupie:

    > Tu bardziej pasowala wersja z tym, ze wybrala darmowego OO (zabieg w domu)
    > zamiast platnego MS.

    No i stąd właśnie biorą się później pomysły na zamykanie pewnych
    zawodów przed konkurencją. Adwokaci, radcowie, psychologowie, agenci od
    nieruchomości i od ubezpieczeń, brokerzy, doradcy podatkowi... można
    ciągnąć.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 46. Data: 2007-02-08 12:46:28
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-02-2007 o 10:54:45 Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>
    napisał(a):

    > W takim razie w jakim przypadku jest nie w celu uzyskania korzysci?

    AOL Active Virus Shield? (taki klon 1:1 Kasperskiego)
    Jesli nie dokonasz darmowej rejestracji bedzie mozna uzywac go przez
    30-dni.

    Niektore shareware i nieliczne freeware maja zapis w licencji o
    nierozpowszehnianie. Jesli sciagniesz go od kolegi, sciagniesz od osoby
    nieuprawnionej. Korzysci majatkowej nie bedzie ... chyba, ze 0zl :P

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 47. Data: 2007-02-08 12:54:23
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Olgierd wrote:
> [...]
    > zawodów przed konkurencją. Adwokaci, radcowie, psychologowie, agenci od
    > nieruchomości i od ubezpieczeń, brokerzy, doradcy podatkowi... można

    Dodajmy: chore pomysły.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 48. Data: 2007-02-08 13:59:35
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Piotr Kubiak* na tej grupie:

    > Dodajmy: chore pomysły.

    Powtórzmy, żeby wszyscy usłyszeli: bardzo strasznie chore pomysły.

  • 49. Data: 2007-02-08 14:01:48
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Thu, 08 Feb 2007 13:46:28 +0100, Jasko Bartnik napisał(a):

    > Niektore shareware i nieliczne freeware maja zapis w licencji o
    > nierozpowszehnianie. Jesli sciagniesz go od kolegi, sciagniesz od osoby
    > nieuprawnionej. Korzysci majatkowej nie bedzie ... chyba, ze 0zl :P

    W takim ukladzie 99,9% spraw podpadalo by pod czesc szczegolna, a 0,01% pod
    ogolna. Wydaje mi sie to troche dziwne.
    Moim zdaniem osiagniecie korzysci majatkowej wiaze sie z zarabianiem za
    pomoca tego softu, albo ze sprzedawaniem.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 50. Data: 2007-02-08 17:17:10
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    a...@p...onet.pl napisał(a):

    > Ok. Poproszę więc przykład kiedy "cel osiągnięcia korzyści majątkowej" nie
    > występuje. Zakładając racjonalność ustawodawcy ( :) ) te słowa nie znalazły się
    > tam przypadkowo.

    podaj mi kradziez gdzie nie ma celu przywlaszczenia