  • 1. Data: 2007-02-06 16:05:15
    Temat: Sprzedaż miejsca na cmentarzu a prawo.
    Od: i...@g...com

    Witam !!
    Czy ktoś moze orientuje się jak wygląda sprzedaż miejsca na cmentarzu
    w oczach prawa ?? Konkretnie chodzi mi o taką sytuację:
    -30 lat temu mój dziadek pochował jakąś swoją daleką ciotkę, po 20
    latach i po śmierci dziadka babcia opłaciła to miejsce na cmentarzu na
    kolejne 20lat. Ponieważ sytuacja finansowa babci jest taka a nie inna
    babcia zaczęła zastanawiać się nad sprzedażą tego placu na cmentarzu.
    Dzwonię na cmentarz i Pani z przerażeniem w głosie krzyczy mi do
    słuchawki "NIE !! Co Pani mysli, nie mozna!! "
    I teraz moje pytanie brzmi czemu nie można ?? Jakie przepisy tego
    zabraniają i czy są do obejścia ?? I Ogolnie o co w tym całym
    zamieszaniu chodzi :)
    Pozdrawiam i będę wdzięczna za wszelkie podpowiedzi w tym temacie
    iza

  • 2. Data: 2007-02-06 16:54:51
    Temat: Re: Sprzedaż miejsca na cmentarzu a prawo.
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 6 Feb 2007 08:05:15 -0800, i...@g...com napisał(a):

    > I teraz moje pytanie brzmi czemu nie można ??

    Czemu nie spytasz o to tej pani, do której dzwoniłaś? Sprzedać miejsce
    napewno można, wiele osób tak robi.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl