  • 1. Data: 2007-02-06 16:12:27
    Temat: linux a kontrola policji
    Od: Gippo <g...@g...com>

    witam
    w moim miescie zaczely sie znowu kontrole oprogramowania w domach. w
    zwiazku z tym mam pytanie, czy jesli mam zainstalowanego linuxa, to czy
    musze drukowac licencje gnu gpl zeby miec ja na pismie ? tak zeby miec
    100% pewnosc, ze nikt sie nie doczepi ? mam co prawda nadzieje ze
    policjanci kontrolujacy nie sa z drogowki i znaja inne systemy niz
    windows ;) ale dla swietego spokoju drukowac ta licencje czy nie warto?
    bo jak np zobacza linuxa to odpuszcza sobie kontrole ?
    tak samo czy np jak instaluje jakiemus znajomemu linuxa, to czy dac mu
    papierowa gnu giepeelke czy nie ?
    pozdrawiam
    Gippo GG:#2364689
    www.gippo-art.xt.pl
    ---------------------

  • 2. Data: 2007-02-06 16:20:27
    Temat: Re: linux a kontrola policji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gippo" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    Obserwując grupę powoli dochodzę do wniosku, że komuś zależy na permanentnym
    stanie paniki wśród użytkowników komputerów. Jak tylko wątki dotyczące tego
    zagadnienia wygasają, to pojawiają się na nowo. Przecież nie wierzę, że ktoś
    umiejacy skorzystać z grupy dyskusyjnej nie potrafi bodaj w google wpisać
    odpowiedniego zapytania i zapoznać się z wynikami. Prawo tym zakresie nie
    zmieniło się od lat.

    A odpowiadając na Twoje pytanie, to skoro masz linux-a to powiedz mi, z jakiego
    powodu ktoś by miał do Ciebie przychodzić na przeszukanie w sprawie systemu
    operacyjnego i pytać o licencję? Dla grandy czy z nudów.

  • 3. Data: 2007-02-06 16:21:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gippo wrote:
> [...]
    > musze drukowac licencje gnu gpl zeby miec ja na pismie ? tak zeby miec
    > 100% pewnosc, ze nikt sie nie doczepi ? mam co prawda nadzieje ze

    100% pewności to nigdy nie będziesz miał, bo jak trafisz na debila to
    się doczepi czegokolwiek...

  • 4. Data: 2007-02-06 16:53:47
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@______o2.pl>

> [...]
    > jakiego powodu ktoś by miał do Ciebie przychodzić na przeszukanie w
    > sprawie systemu operacyjnego i pytać o licencję? Dla grandy czy z nudów.

    bo np. 5 lat temu mial winde i sciagnal 5 piosenek mp3?

    trzeba wyjsc od tego, z jakiego powodu i do kogo przychodzi kontrola
    "oprogramowania", bo jak dotad informacja nie jest jasna. Wiadomo tylko z
    forów, ze czesto bywaja w serwerowniach sieci osiedlowych, bo tam latwo i
    szybko kilka TB danych zgarną...
    Powinno sie to nazywac empetrójek i filmow, bo windowsa i offica do niedawna
    kazdy mial pirackiego, bo kosztowaly górę pieniedzy. (office dla
    nie-studentow nadal kosztuje).
    Zeby nie bylo, probowalem korzystac z open office, ale nie nadaje sie do
    niczego :/
    na szczescie MS Office 450 pln teraz kosztuje :>

  • 5. Data: 2007-02-06 17:14:20
    Od: MiKeyCo <z...@p...cy.rot13>

    GrzegorzG napisał(a):
    > (office
    > dla nie-studentow nadal kosztuje).

    Grupa licencyjnie uprawnionych do zakupu jest szersza i prócz
    studentów obejmuje uczniów (a więc sporą część gospodarstw domowych z
    dziećmi w wieku szkolnym), nauczycieli i ztcw placówki oświatowe.

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 6. Data: 2007-02-06 17:16:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Gippo napisał:
    > witam
    > w moim miescie zaczely sie znowu kontrole oprogramowania w domach. w
    > zwiazku z tym mam pytanie, czy jesli mam zainstalowanego linuxa, to czy
    [..]

    Nie wiem jak w Twoim mieście.
    U mnie nie ruszyli nawet kompów z linuksem.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 7. Data: 2007-02-06 17:27:33
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Od tak sobie kontroli niema, albo ktos podpierdoli i to zdrowo (bo na glupi
    anonimowy byle jaki donos nie beda lecieli), albo sciagasz cos to wtedy tak
    , moga wpasc:)

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 8. Data: 2007-02-06 17:55:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jacek23 napisał:
    > Od tak sobie kontroli niema, albo ktos podpierdoli i to zdrowo (bo na glupi
    > anonimowy byle jaki donos nie beda lecieli),

    No to się bardzo mylisz.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 9. Data: 2007-02-06 18:47:04
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 06-02-2007 o 17:53:47 GrzegorzG <grzegorzeg1@______o2.pl> napisał(a):

    > (office dla nie-studentow nadal kosztuje).

    Co nie oznacza, ze dla studentow nie kosztuje. Dla przykladu - w bazie
    dostepnego dla mnie softu z msdnaa nie ma pakietu Office.

    > Zeby nie bylo, probowalem korzystac z open office, ale nie nadaje sie do
    > niczego.

    Kwestia potrzeb i gustu.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 10. Data: 2007-02-06 18:53:26
    Od: MiKeyCo <z...@p...cy.rot13>

    Jasko Bartnik napisał(a):
    > Co nie oznacza, ze dla studentow nie kosztuje. Dla przykladu - w bazie
    > dostepnego dla mnie softu z msdnaa nie ma pakietu Office.

    Zależne od licencjobiorcy (uczelni/wydziału). afaik ms office jest
    często w tym programie rozpowszechniany w postaci wybranych składników,
    np. word+access.

    --
    pzdr, MiKeyCo