  • 1. Data: 2005-07-30 16:45:48
    Temat: Re: licencja na system MS Windows
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 31 Jul 2005 16:38:36 +0200, "rezist.com" <s...@p...com>
    wrote:

    >Toz to trzeba rzeczywiscie sie wiele naszukac
    >http://www.microsoft.com/poland/licencje/najkorzyst
    niejszy/default.mspx
    "Witryna microsoft.com nie zawiera strony, która odpowiadałaby
    podanemu adresowi. Być może został wpisany nieprawidłowy adres lub ta
    strona już nie istnieje. Proponujemy odwiedzenie którejś z poniższych
    stron w celu uzyskania informacji na temat usług i produktów firmy
    Microsoft."

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 2. Data: 2005-07-30 19:26:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 31 Jul 2005 13:45:02 -0500, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    stniejszy/default.mspx

    >Serio?
    Serio.

    >"Wybierz najkorzystniejszy dla siebie program licencyjny
    Tyle widze przez chwile w title a potem przekierowuje mnie na info o
    braku strony :)

    >Albo coś masz sp..., albo jeszcze nie umiesz korzystać z komputera.
    Moze faktycznie nie umiem?

    WAM

  • 3. Data: 2005-07-31 13:59:36
    Temat: licencja na system MS Windows
    Od: "psycho" <h...@o...pl>

    Witam,
    Chciałbym zaopatrzyć się w licencje która pozwala instalować (np.: Windows
    2000 pro) na nieskończonej liczbie komputerów. Np. idę do kolegi i mogę
    zainstalować u niego ten system legalnie. Taką licencje chyba mają serwisy i
    sklepy komputerowe. I mam pytanie ile taka licencje kosztuje oraz gdzie mogę
    ją kupić? Oraz jeśli ktoś zna linka z dokładnym Regulaminem to też bym
    prosił.

    Z góry dziękuję za odpowiedź
    Pozdrawiam Marcin H.

  • 4. Data: 2005-07-31 14:16:05
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    psycho wrote:
    > Witam,
    > Chciałbym zaopatrzyć się w licencje która pozwala instalować (np.: Windows
    > 2000 pro) na nieskończonej liczbie komputerów. Np. idę do kolegi i mogę

    Jest coś takiego w ramach subskrypcji MSDN AA, pewno istnieje także w
    wersji nie-AA.

    --
    Filip.----------------------------------------------
    ----------------

  • 5. Data: 2005-07-31 14:38:36
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

> [...]
    > prosił.

    Toz to trzeba rzeczywiscie sie wiele naszukac

    tomek nowak
    http://rezist.com
    http://anvilstrike.com

  • 6. Data: 2005-07-31 18:45:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    WAM wrote:

> [...]
    > Microsoft."

    Serio?

    "Wybierz najkorzystniejszy dla siebie program licencyjny
    Programy licencji grupowych Microsoft opracowano w taki sposób, by mogły
    z nich skorzystać firmy i organizacje każdego typu. Interaktywny diagram
    pozwoli szybko sprawdzić, jaka forma zakupu oprogramowania Microsoft
    jest w danym przypadku najbardziej opłacalna.

    To naprawdę bardzo łatwe w użyciu narzędzie!

    no i tak dalej.
    Albo coś masz sp..., albo jeszcze nie umiesz korzystać z komputera.

  • 7. Data: 2005-07-31 19:37:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    WAM wrote:

    > Tyle widze przez chwile w title a potem przekierowuje mnie na info o
    > braku strony :)

    wyświetla mi się bez problemu.
    nie złamało ci linku? popatrz czy nie zjadłeś jakieś literki, albo nie
    dołozyłeś jakiejś spacji na końcu, albo nie wiem co jeszcze.

  • 8. Data: 2005-07-31 20:16:35
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    WAM wrote:

    > Tyle widze przez chwile w title a potem przekierowuje mnie na info o
    > braku strony :)

    W każdym razie ja też widzę stronę poprawnie. :)

    --
    Filip.----------------------------------------------
    ----------------

  • 9. Data: 2005-07-31 21:40:46
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    psycho napisał(a):
> [...]
    > ją kupić? Oraz jeśli ktoś zna linka z dokładnym Regulaminem to też bym

    Nie ma takiej licencji.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 10. Data: 2005-07-31 22:05:10
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Beniamin wrote:
    > Nie ma takiej licencji.

    http://www.promise.com.pl/msdn/html/aas.asp

    Aneks do umowy End User License Agreement for MSDN umożliwia instalację
    nieograniczonej liczby kopii dostarczonego w ramach pakietu MSDN AA
    oprogramowania na posiadanych na wydziale komputerach służących do celów
    dydaktycznych i/lub badawczych.

    --