  • Data: 2008-09-13 20:26:51
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Sep 2008 20:03:47 +0200, Jotte napisał(a):

    > Brednie. Mieszkań do wynajęcia jest od groma.

    Gowno prawda.

    > Porównaj sobie z cenami wynajmu w pipidówach.

    Wole porownac do ceny wynajmu w Niemczech.

    > A uważające się za mądrzejszych i lepszych głupki zmienić go nie potrafią i
    > muszą się do niego pojękując stosować.

    Przeciez wiadomo ze leserow i kretaczy jest wiecej i stad w dupokracji
    marne szanse na zmiane prawa. Pasozytnictwo jest wygodne.

    > Pod warunkiem, że zapłaci pracownikowi odszkodowanie w wysokości np. co
    > najmniej 6-miesięcznych poborów, to można pomyśleć o takiej mozliwości.

    Jesli sie tak wczesniej umowili, to czemu nie? Moze byc w wysokosci
    dwuletnich zarobkow. Jesli pracownik jest wartosciowy, to taka umowa jest
    wielce prawdopodobna.
    A jesli jest lamerem, to powinien leciec na zbity pysk w ciagu 5 minut na
    spakowanie maneli.

    > Zresztą podobne rozwiązanie przewiduje i obecne prawo pracy (którego jak
    > widać nie znasz i/lub nie rozumiesz). Jest to wypowiedzenie ze zwolnieniem
    > od świadczenia pracy.

    Tylko niestety musze mu placic za nicnierobienie. Wiesz jakie sa tego
    skutki w malej firmie, w ktorej miesieczny zysk netto nie przekracza 10
    tys?

    > A co w tym dziwnego? 3 miechy zwolnienia ZUS-ZLA, od 16 do 28 tygodni
    > macierzyńskiego, 3 lata wychowawczego, po drodze wypoczynkowy - da się
    > wystrugać (oczywiście nie za wszystko płaci pracodawca, więc nie ma co
    > generalizować).

    No wlasnie. Placi "panstwo" nie?

    > To nie pisz. Jeszcze ci się zdrowie całkiem pogorszy...

    To nie chodzi o to, czy mi sie pogorszy. Na taki socjal stac moze panstwo,
    ktore wczesniej dorobilo sie na normalnym kapitalizmie (i tez do czasu),
    albo ma po pachy bogactw naturalnych.
    Polski na to nie stac.
    Niestety tzw klasa robotnicza nie zdaje sobie sprawy, ze sam sobie robi
    kuku.