  • Data: 2008-09-13 23:44:38
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Sep 2008 01:05:10 +0200, Jotte napisał(a):

    > Pewnie. Ale co z tego jak ktoś juz wykupił sobie miejsce w gronie durniów?

    Jedno nie wyklucza drugiego. W jednym gronie juz byles, a drugie sobie
    wykupiles...

    > Czytajże, chłopino, ze zrozumieniem.
    > Nie musisz zatrudniać. Nie zatrudnisz - nie zapłacisz.

    Napisales, ze nie musze placic pracownikowi w okresie wypowiedzenia. To
    jest bzdura, czyli nie masz bladego pojecia o prawie pracy.
    Doucz sie troche i wtedy wroc do dyskusji.

    > Poleciłem ci zapoznać się z orzecznictwem.
    > Dlaczego tego nie wykonałeś?

    Jak dorosniesz, to sie dowiesz, ze pieniazki nie rosna na drzewie. Dopiero
    wtedy podyskutujemy.
    Wam, komuchom ciezko pojac, ze pieniadze trzeba wypracowac. Zadne
    orzecznictwo tego nie zmieni. Wbij to sobie do glowy.

    > Nie chciałem tego od razu pisać, choć było to jasne i nie ja jeden to
    > zauważyłem. Ty jesteś po prostu zwykłym durniem, ot co!

    Hehe, typowe...
    Argumenty sie sonczyly, zaczynaja sie epitety. Widze ze uderzylem w czuly
    punkt pasozyta:)