  • Data: 2008-09-13 21:07:59
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa najpierw napisal:
    > Jaka ochrona? Musisz tylko zdobyć stosowny nakaz, bez którego komornik
    > nic nie zrobi, bo niby z jakiej racji ma wierzyć komuś na słowo?

    a za chwile sam sobie zaprzeczyl:

    > Nie, nie musisz. Musi gmina, tylko że gmina często nie ma. Chodzi m.in.
    > o to, żeby bezdomni ludzie nie pętali się po ulicach i nie umierali na nich.

    No wiec ja musze wypelnic zadania wlasne gminy, choc wcale na to
    ochoty nie mam, a jestem do tego zmuszony ustawowo. To jest ochrona
    pasozyta.

    > Zdefiniuj "odpowiednio długi".

    Kilka okresow wypowiedzenia jest zdefiniowanych w ustawie.

    > Daruj sobie tę tandetną demagogię, OK?

    Nie. Nie daruje. To nie jest demagogia, tylko precyzyjne
    okreslenie problemu. Partie polityczne korumpuja elektorat
    cudzym kosztem. To juz bylo w starozytnym Rzymie, a obecie
    zostalo podniesione do kwadratu. Z Twojej gwaltownej reakcji
    wnioskuje, ze przypuszczalnie mieszkasz w kwaterunku lub
    w wynajmowanym mieszkaniu, bo skad by inaczej tak emocjonalna
    reakcja. Myle sie?

    > Przyganił kocioł garnkowi...

    Sprecyzuj, jezeli mozesz. A mam wrazenie, ze nie mozesz,
    bo akurat mieszkam w SWOIM WLASNYM domu.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek