  • Data: 2008-09-13 23:05:10
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1ovr99x6cw2ix$.1w4dfsmi3n0br$.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > Figura retoryczna.
    Nie wyszedł ci szpagat umysłowy.
    Nie mógł wyjść.

    > Bycie w wiekszosci nie oznacza wykluczenia z grona zlodziei.
    Pewnie. Ale co z tego jak ktoś juz wykupił sobie miejsce w gronie durniów?

    > ROTFL:DDD
    Ty jesteś jakiś kopnięty, że się tarzasz po podłodze rżąc ze śmiechu?

    > Wszystko co zrobil dla pracodawcy jest wlasnoscia tego pracodawcy. Ja
    > odkupi to moze sobie wnosic.
    Nie całkiem, synku, nie całkiem. Douczyć się proszę.
    Zresztą - czemu tego nie zmienić zmieniając przepisy o wypowiedzeniu?

    > Naprawde nie musze pracownikowi placic przez okres wypowiedzenia? A to
    > ciekawostka. Moze jedna ty sie douczysz.
    Czytajże, chłopino, ze zrozumieniem.
    Nie musisz zatrudniać. Nie zatrudnisz - nie zapłacisz.

    > Bo z tego zysku otrzymuje pensje. Trzeba Ci tlumaczyc podstawowe rzeczy?
    Poleciłem ci zapoznać się z orzecznictwem.
    Dlaczego tego nie wykonałeś?

    > Ja wiem, ze socjaliscie wydaje sie, ze pieniadze sie biora z powietrza,
    > ale czas chyba dorosnac...
    Czas się przede wszystkim leczyć, a po leczeniu rozejrzeć po świecie, choćby
    najbliższym.
    BTW - socjalizm (cokolwiek to nie znaczy) jest światopoglądem, mozża
    zmienić, zmodyfikować.
    Głupota - cecha umysłu i nic się nie da zrobić.

    > Czyli pracodawcy.
    Jaki umysł, taki wniosek.

    > Ja wiem, ze dla plebsu to ciezie do pojecia, zeby sie martwic o cos wiecej
    > niz o wlasna dupe. Wiec daruje sobie dalsze wyjasnienia, bo i tak nie
    > zalapiesz.
    Nie chciałem tego od razu pisać, choć było to jasne i nie ja jeden to
    zauważyłem. Ty jesteś po prostu zwykłym durniem, ot co!
    A teraz jazda prawa przestrzegać i tyle.

    --
    Jotte