  • Data: 2008-09-14 00:17:17
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1ahxsh2a55rto$.1099sronuzezr.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > Napisales, ze nie musze placic pracownikowi w okresie wypowiedzenia.
    Gdzie?
    Zacytować z podaniem źródła.

    > jest bzdura, czyli nie masz bladego pojecia o prawie pracy.
    > Doucz sie troche i wtedy wroc do dyskusji.
    Z tobą???
    A po co?
    Ja z tobą nie dyskutuję, ja się tobą bawię.

    > Jak dorosniesz, to sie dowiesz, ze pieniazki nie rosna na drzewie.
    No to zarabiaj je, zarabiaj. Byle własnymi rękoma, nie cudzymi, pasożycie.

    > Dopiero wtedy podyskutujemy.
    Po cholerę mi z tobą dyskutować?
    Niczego sensownego się od ciebie nie dowiem, a uczyć za darmo takiego jak
    ty - nie warto.

    > Wam, komuchom ciezko pojac, ze pieniadze trzeba wypracowac. Zadne
    > orzecznictwo tego nie zmieni. Wbij to sobie do glowy.
    Wam, oszustom, chcącym pasożytować na cudzej pracy bez żadnych ograniczeń
    taki stan rzeczy nie pasuje, ale to nie szkodzi.
    I tak macie się podporządkować.

    > Hehe, typowe...
    > Argumenty sie sonczyly, zaczynaja sie epitety. Widze ze uderzylem w czuly
    > punkt pasozyta:)
    Ja cię naprawdę po prostu uważam za durnia i pasożyta. To co mam powiedzieć?
    Że ładny, grzeczny chłopiec?
    Piszę co uważam, przynajmniej jestem szczery.

    --
    Jotte