    From: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Wed, 15 Aug 2012 17:01:40 +0000 (UTC)

    Dnia 13.08.2012 Ajgor <n...@...pl> napisał/a:

    > No.. Chodziło mi o archiwum :)

    Załóżmy optymistycznie, że to tylko przejęzyczenie.
    Niestety poprzednie teksty o instalowaniu ze źródeł
    oprogramowania, które bez problemu znajdziesz w repozytoriach
    praktycznie każdej dystrybucji zmniejszają znacznie moją
    wiarę w to tłumaczenie...

    > O.. BAAAZRDO DOBRE podałeś przykłady.
    > Firefox i Opera to są tylko przeglądarki, i są identyczne, Ale one oprócz
    > przeglądania internetu do niczego nie służą. W Visual C# robie taka w jeden
    > dzien.

    Śmiem mocno wątpić. Chyba, że masz na myśli napisanie nakładki na
    Internet Explorera. No i ta "identyczność"...

    > Audacity - to jest właśnie to, o czym mówiłem. W porównaniu z JAKIMKOLWIEK
    > Windowsowym programem do obróbi dźwięku Audacity jest po prostu ...
    > zenujace. Po prostu KAZDY program na Winde jest przy Audacity jak mercedes

    Kłamiesz. Co wynika wprost z użytego kwantyfikatora.

    > przy maluchu. Przeciez on nawet prostych wtyczek VSTi nie obsluguuje.

    Nie wiem, nie używam. Do nagrania dźwięku, przycięcia, odszumienia
    przydał mi się z powodzeniem wiele razy. Nie jestem zawodowcem
    w tym temacie.

    > To jest wlasnie to linuksowe myslenie. Linuksowiec mysli "ale mam zajebisty
    > program do obrobki dzwieku - Audacity". A prawda jest taka, ze to jest po
    > prostu kompletny prymityw.

    Mnie jego możliwości całkowicie wystarczały. Zapewne też ze mnie prymityw
    (nie kompletny, bo paru części brakuje). Zapewne żaden ze mnie Linuksowiec,
    bo takiej opinii nie podzielam,a nawet takich trendy light-wulgaryzmów
    nie lubię.

    > Ja wiem, ze jak sie cale lata siedzi na linuksie, i z powodu uprzedzen nawet
    > sie nie chce patrzec na Winde, to sie ma wrazenie, ze te programy sa
    > swietne. Ale prawda jest taka, ze one sa porownywalne z windowsowymi

    Na Windows patrzę codziennie w pracy. Nie mam uprzedzeń, po prostu
    w domu lepiej sprawdza mi się Linux. Jak dzieciom do szkoły uczącej
    Windows tenże będzie niezbędny, to im się kupi.

    > programami z czasow Windowsa 98 :) Swiat dawno poszedl do przodu.
    > I to daleko.

    Ty jak widzę, nie tylko jesteś specjalistą od C# ale i od obróbki dzwięku
    i grafiki. Chylę kapelusz i milknę, bo nie będąc takowym nie mogę
    rzetelnie ocenić jakości służących do tego programów. Jednakoż co
    do instalacji programów w Linuksie nie mogę się powstrzymać od stwierdzenia,
    że pieprzysz od rzeczy.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.