  • 1. Data: 2004-03-08 18:17:59
    Temat: kto i kiedy i ile płaci w procesie cywilnym?
    Od: a...@p...onet.pl

    I znów sie pytam:

    Składam pozew o odszkodwanie w wysokosci 7 tys zł. czy płacę coś?

    Gość wnosi sprzeciw, czy płaci cos wnosząc sprzeciw czy ja coś płace aby sie
    rozprawa odbyła?

    I dziekuje za pomoc wszystkim którzy coś napiszą

  • 2. Data: 2004-03-08 18:27:54
    Temat: Re: kto i kiedy i ile płaci w procesie cywilnym?
    Od: "Kalik" <p...@w...pl>

> [...]
    sie
    > rozprawa odbyła?
    >

    > I dziekuje za pomoc wszystkim którzy coś napiszą

    Znowu, rozmumiem, że na skutek twojego pozwu sąd wydał nakaz zapłaty w
    postępowaniu upominawczym. Cały wpis stosunkowy w sprawie o 7.000 zł wynosi
    560 zł. W pozwie w upominawczym musisz wpłacić 1/4 tego wpisu czyli 140 zł.
    Jeżeli pozwany wniesie sprzeciw, ty musisz uzupełnić ten wpis do pełnej
    wysokości czyli dopłacić 420 zł (plus wydatki około 20 zł ale to przy
    pozwie). Zatem, aby sprawa się odbyła musi uzupełnić wpis i sprawa będzie
    wyjaśniana na rozprawie. Jeżeli nie uzupełnisz wpisu sąd może zarządzić
    przymusowe ściągnięcie. Aby tego uniknąć musisz wycofać pozew (ale uwaga na
    przedawnienie).

  • 3. Data: 2004-03-08 18:39:46
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > przymusowe ściągnięcie. Aby tego uniknąć musisz wycofać pozew (ale uwaga na

    dziekuje bardzo, ja jestem tym wnoszącym sprzeciw, ale chciałem zobaczyc jak
    to wyglada od strony powoda

    i wyglada na to ze wygram to :)

    jeszcze raz dzięki

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-03-08 18:52:10
    Od: "Kalik" <p...@w...pl>

    > dziekuje bardzo, ja jestem tym wnoszącym sprzeciw, ale chciałem zobaczyc
    jak
    > to wyglada od strony powoda
    >
    > i wyglada na to ze wygram to :)

    Dobrze ale skąd to przekonanie że wygrasz. Czy dlatego że będzie rozprawa? A
    jakie są okoliczności o co cię pozwali? (tzn. wiem już że o odszkodowanie 7
    tys., ale na jaka jest podstawa faktyczna żądania innymi słowy o co
    chodzi?).

  • 5. Data: 2004-03-08 19:04:00
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > jakie są okoliczności o co cię pozwali? (tzn. wiem już że o odszkodowanie 7
    > tys., ale na jaka jest podstawa faktyczna żądania innymi słowy o co
    w tym drugim poście napisałem co i jak, dziś zdobyłem niezbity dowód
    (dokument) ze powód nie ma racji, odbyła sie rozprawa, powód sie nie stawił,
    napisał jakis wniosek aby sad odrzucił sprzeciwy, sąd to za przeproszeniem
    olał, przesłuchał nas, ale orzekł z chciałby też przesłuchać powoda i odroczył
    rozprawę (nie pamietam jak to powiedział) w każdym razie ma być kolejna
    rozprawa z tym, ze stawiennictwo obowiazkowe (tu stawili się tylko pozwani, na
    zadną sprawe w którą mnie próbował wpakować powód sie nie stawiał do sądów)

  • 6. Data: 2004-03-08 19:09:49
    Od: "Kalik" <p...@w...pl>

    Rozumiem, ale chciałem ci tylko pomóc merytorycznie w sprawie i powiedzieć
    czy masz się czym martwić a ty mi tylko procesowo sprawę przedstawiłeś. Za
    co to odszkodowanie? Jakie dokumenty dołączył do pozwu?

  • 7. Data: 2004-03-08 19:20:36
    Od: a...@p...onet.pl

    > Rozumiem, ale chciałem ci tylko pomóc merytorycznie w sprawie i powiedzieć
    > czy masz się czym martwić a ty mi tylko procesowo sprawę przedstawiłeś. Za
    > co to odszkodowanie? Jakie dokumenty dołączył do pozwu?

    dokumenty?? :)
    postanowienia prokuraury o umorzeniu postepowania z braku znamion czynu
    przetepczego w moim działaniu, ksero przesłuchania mnie w tym postepowaniu
    (zapomniał dołączyć posatnowień sadu o podtrzymaniu postanowienia
    prokuratury)
    kazdy z adwokatów z którymi rozmawiałem (3 ich było) twierdził, ze mam wygraną
    w kieszeni i jeden powiedział że chciałby mieć tylko takie sprawy

    W kazdym razie dzieki dobry człowieku za pomoc

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-03-08 19:30:33
    Od: "Kalik" <p...@w...pl>

    > W kazdym razie dzieki dobry człowieku za pomoc

    Och dobry człowieku! Jestem radcą prawnym i myślę że nie byle jakim. Na
    razie

  • 9. Data: 2004-03-08 20:41:44
    Od: a...@p...onet.pl

    > Och dobry człowieku! Jestem radcą prawnym i myślę że nie byle jakim. Na
    > razie

    nie neguję, al to co napisałem to miałem na myśli jak najbardziej w pozytywnym
    tego znaczeniu

    pozdrawiam

    ArturL

  • 10. Data: 2004-03-08 20:56:52
    Od: lukasz_p <l...@W...pl>

    Użytkownik Kalik napisał:

    > [...] Jestem radcą prawnym i myślę że nie byle jakim [...]

    Skromnym ;-)

    MSPANC

    --
    pozdrawiam