    From: a...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto i kiedy i ile płaci w procesie cywilnym?
    Date: 8 Mar 2004 20:04:00 +0100

    > jak

    > Dobrze ale skąd to przekonanie że wygrasz. Czy dlatego że będzie rozprawa? A
    > jakie są okoliczności o co cię pozwali? (tzn. wiem już że o odszkodowanie 7
    > tys., ale na jaka jest podstawa faktyczna żądania innymi słowy o co
    > chodzi?).
    w tym drugim poście napisałem co i jak, dziś zdobyłem niezbity dowód
    (dokument) ze powód nie ma racji, odbyła sie rozprawa, powód sie nie stawił,
    napisał jakis wniosek aby sad odrzucił sprzeciwy, sąd to za przeproszeniem
    olał, przesłuchał nas, ale orzekł z chciałby też przesłuchać powoda i odroczył
    rozprawę (nie pamietam jak to powiedział) w każdym razie ma być kolejna
    rozprawa z tym, ze stawiennictwo obowiazkowe (tu stawili się tylko pozwani, na
    zadną sprawe w którą mnie próbował wpakować powód sie nie stawiał do sądów)