  • 11. Data: 2004-03-08 21:13:42
    Temat: Re: kto i kiedy i ile płaci w procesie cywilnym?
    Od: "Kalik" <p...@w...pl>

    > > Skromnym ;-)
    >

    > MSPANC
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > lukasz

    Bez obaw. Wychodzę z tej grupy i nie będę już udzielał porad. Mam dużo
    roboty. Życzę wydawania tysięcy zł w kancelariach!!!

  • 12. Data: 2004-03-08 21:23:29
    Temat: Odp: kto i kiedy i ile płaci w procesie cywilnym?
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Kalik <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c2ihp4$c7q$...@n...news.tpi.pl...

    > Och dobry człowieku! Jestem radcą prawnym i myślę że nie byle jakim. Na
    > razie

    :)
    Moglbys cos poradzic?
    Proste pytania...

    1)

    KPA

    Art. 41. [Skuteczność doręczenia] § 1. W toku postępowania strony oraz ich
    przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji
    publicznej o każdej zmianie swego adresu.
    § 2. W razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod
    dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

    A jak bedzie ze skutecznoscia doreczenia gdy przed wszczeciem postepowania
    jego adres jest bledny tzn. dana osoba nie ma miejsca zamieszkania pod
    adresem znanym organom?
    Czy ponosi ona konsekwencje np. niedopelnienia obowiazku meldunkowego (tzn.
    jest zameldowana w X ale w rzeczywistosci miejsce zamieszkania ma teraz
    gdzie indziej) w postaci uznania skutecznosci doreczenia czy stosuje sie
    raczej Art. 48.
    [Szczególne sposoby doręczenia] § 1. Pisma skierowane do osób nie znanych z
    miejsca pobytu, dla których sąd nie wyznaczył przedstawiciela, doręcza się
    przedstawicielowi ustanowionemu w myśl art. 34.

    2)

    Bardzo prosze o (przykladowe) podanie jak najwiekszej ilosci osob ktore moga
    byc strona w postepowaniu
    - dotyczacym prawa budowlanego
    -dotyczacym wydania zezwolenia na sprzedaz alkoholu
    -innego klasycznego postepowania toczonego wg. KPA

    pozdrawiam
    mdr

    3)

    Jak sie Panu wydaje, czy zasada traktatowa, ze przestrzen kosmiczna nie
    podlega zawlaszczeniu przez panstwa
    oznacza takze ze przestrzen kosmiczna i ciala niebieskie nie moga byc
    przedmiotem prywatnego prawa wlasnosci ?
    Nie moge znalezc normy stricte o tym mowiacej.
    W chwili obecnej cywilno-prawna eksploatacja kosmosu jest jeszcze odlegla, i
    zasada iz kosmos nie moze byc przedmiotem
    prawa wlasnosci pewnie sie zmieni, a moje akademickie pytania sa wynikiem
    akademickiej dyskusji...

    pozdrawiam serdecznie

    i pozdarwiam jeszcze raz
    Mateusz Dr

  • 13. Data: 2004-03-08 21:51:05
    Od: lukasz_p <l...@W...pl>

    Użytkownik Kalik napisał:

    > Bez obaw. Wychodzę z tej grupy i nie będę już udzielał porad. Mam dużo
    > roboty. Życzę wydawania tysięcy zł w kancelariach!!!

    No i na dodatek na zartach sie nie zna...

    ps. wyluzuj, bardzo malo tu konkretnych ludzi, ktorzy potrafia cos
    sensownego napisac

    --
    pozdrawiam
    lukasz

  • 14. Data: 2004-03-09 08:57:10
    Od: "K w I" <c...@p...pl>

    Kalik oznajmił: "Jeżeli nie uzupełnisz wpisu sąd może zarządzić
    przymusowe ściągnięcie"

    Gdzieś się Pan tego nauczył, panie radco?