  • 1. Data: 2004-03-08 16:12:21
    Temat: Licencjat- ile dni urlopu wypoczynkowego/
    Od: "Kufel" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Jaki należy się wymiar urlopu wypoczynkowego
    po skończonych studiach.
    Wiem że w kodeksie jest - Szkoły wyższe- 8 lat.
    Ale jak kwalifikuje się szkoły wyższe kończone tytułem Licencjata?
    Kadrowa w pracy chce podciągnąć to pod szkoły policealne czyli w kodeksie -6
    lat.
    Dla niej szkoła wyższa a zarazem wykształcenie wyższe to jest tylko wtedy
    kiedy się ma tytuł magistra i studiuje 5 lat.
    Pozdrowienia.

  • 2. Data: 2004-03-08 16:25:05
    Temat: Re: Licencjat- ile dni urlopu wypoczynkowego/
    Od: "Kalik" <p...@w...pl>

> [...]
    > Dla niej szkoła wyższa a zarazem wykształcenie wyższe to jest tylko wtedy
    > kiedy się ma tytuł magistra i studiuje 5 lat.

    Bzdura!!! Taki pogląd nie ma oparcia w przepisach. Uzyskanie tytułu
    licencjata upoważnia do legitymowania się wyższym wykształceniem. Należy ci
    się 8 lat do wymiaru urlopu jak nic.

  • 3. Data: 2004-03-08 20:54:46
    Temat: Odp: Licencjat- ile dni urlopu wypoczynkowego/
    Od: "Kufel" <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > Bzdura!!! Taki pogląd nie ma oparcia w przepisach. Uzyskanie tytułu
    > licencjata upoważnia do legitymowania się wyższym wykształceniem. Należy

    tak myślaem i tak tlumacze tej durnej kadrowej ale ona dalej swoje.
    Ale tak to juz jest z takimi kadrowymi z tamtej epoki ;-)