  • 1. Data: 2004-03-08 16:51:52
    Temat: strony w postepowaniu administracyjnym
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Bardzo prosze o (przykladowe) podanie jak najwiekszej ilosci osob ktore moga
    byc strona w postepowaniu
    - dotyczacym prawa budowlanego
    -dotyczacym wydania zezwolenia na sprzedaz alkoholu
    -innego klasycznego postepowania toczonego wg. KPA

    pozdrawiam
    mdr

  • 2. Data: 2004-03-08 21:46:52
    Temat: Re: strony w postepowaniu administracyjnym
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz Dr" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo prosze o (przykladowe) podanie jak najwiekszej ilosci osob ktore
    moga
    > byc strona w postepowaniu
    > - dotyczacym prawa budowlanego

    Chyba nieograniczona. nieruchomość może mieć dowolną ilość
    współwłaścicieli, o sąsiadujących nieruchomościach nie wspominając. Więc
    wychodzi mi mnóstwo razy mnóstwo, czyli mnóstwo.

    > -dotyczacym wydania zezwolenia na sprzedaz alkoholu

    O ile się nie mylę, to jedna, czyli wnioskodawca.

    > -innego klasycznego postepowania toczonego wg. KPA

    A które postępowania administracyjne mamy uznać za nieklasyczne? Nie
    chciał bym się narazić na zarzut, że o czymś nie pomyślałem. Choćby to
    postepwoanie o zezwolenie na alkohol. To klasyka, czy nie?

  • 3. Data: 2004-03-09 11:58:43
    Od: "asia" <j...@g...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c2iru9$mcm$...@n...onet.pl...

> [...]
    > chciał bym się narazić na zarzut, że o czymś nie pomyślałem. Choćby to
    > postepwoanie o zezwolenie na alkohol. To klasyka, czy nie?

    Witam,
    klasyka a jakze!

    Joanna G.
    Zezwolenia to mioja codziennosc....