  • 1. Data: 2013-01-04 21:18:21
    Temat: kredyt, ubezpieczenie do kredytu
    Od: "k...@w...pl" <k...@i...pl>

    Cztery miesiące temu zmarł mój woja(brat matki). Woja 2 miesiące przed śmiercią
    wziął kredyt w Banku Pocztowym (ok 2500).
    Wysłaliśmy do banku wniosek o spłatę kredytu z ubezpieczenia (wraz z aktem zgonu,
    stwierdzeniem przez lekarza zgonu). Niestety ani bank ani ubezpieczyciel nie
    odpowiedzieli, natomiast z banku przychodzą monity. Nie wiem czy zacząć spłacać ten
    kredyt czy jeszcze czekać?. Woja mial niewielki kawalek ziemi. Jak mozna tą sprawę
    popchnąć do przodu?

  • 2. Data: 2013-01-04 21:30:48
    Temat: Re: kredyt, ubezpieczenie do kredytu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@w...pl wrote:
> [...]
    kredyt czy jeszcze czekać?. Woja mial niewielki kawalek ziemi. Jak mozna tą sprawę

    a kto dostanie spadek?

    mial dzieci, zone ?

    generalnie to bank zrobi wszystko zeby wam wcisnac, ze to spadkobiercy
    musza splacic kredyt a nie ubezpieczenie.

    dzwonic pytac i nagrywac, ale zapewne bez papierka o nabyciu spadku nikt
    nie bedzie chcial z wami gadac.

  • 3. Data: 2013-01-04 22:04:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    > generalnie to bank zrobi wszystko zeby wam wcisnac, ze to spadkobiercy
    > musza splacic kredyt a nie ubezpieczenie.

    Jak to wcisnąć?

  • 4. Data: 2013-01-05 00:06:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.01.2013 21:18, k...@w...pl pisze:

    > Wysłaliśmy do banku wniosek o spłatę kredytu z ubezpieczenia

    1. zawijaj wiersze
    2. jakiego ubezpieczenia?

  • 5. Data: 2013-01-05 06:05:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-05 00:06, Andrzej Lawa pisze:

    > 2. jakiego ubezpieczenia?
    kredytu.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-01-05 10:21:26
    Od: k...@i...pl

    W dniu sobota, 5 stycznia 2013 00:06:27 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > 1. zawijaj wiersze
    >
    > 2. jakiego ubezpieczenia?

    ubezpieczenia do kredytu :
    "Zakres ubezpieczenia
    - Zakres Ubezpieczenia na życie obejmuje zdarzenie (zgon), które wystąpiło w okresie
    trwania kredytu z wyłączeniem przypadków opisanych w Warunkach Ubezpieczenia na
    życie."

  • 7. Data: 2013-01-05 14:15:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.01.2013 10:21, k...@i...pl pisze:

    > ubezpieczenia do kredytu :
    > "Zakres ubezpieczenia
    > - Zakres Ubezpieczenia na życie obejmuje zdarzenie (zgon),

    I co dalej? Nie wiem, bo wiersz ucięło...

    ZAWIJAJ WIERSZE!!!

    Doczytaj też warunki ubezpieczenia, czy nie ma jakichś haczyków,
    drobnego druczku (np. że minimum ileś rat musi być spłaconych zanim
    ubezpieczenie zacznie działać).

    Jeśli jesteś pewien, że faktycznie wszystko gra i ubezpieczenie powinno
    zadziałać to oczywiście nic nie spłacaj. Korespondencję wysyłaj
    poleconymi z potwierdzeniem odbioru, żeby nie mogli się migać, że "nie
    doszło".

  • 8. Data: 2013-01-08 16:01:55
    Od: "poszukiwacz" <o...@g...com>

    Użytkownik "k...@w...pl" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Cztery miesiące temu zmarł mój woja(brat matki). Woja 2 miesiące przed
    śmiercią wziął kredyt w Banku Pocztowym (ok 2500).
    Te 2500 zł to akurat niewielki dług ale bezpieczniej będzie jeśli
    PRZYNAJMNIEJ jeden ze spadkobierców wuja pójdzie do notariusza
    i poprosi o sporzędzenie oświadczenia o przyjęciu spadku po wuju z tzw.
    "Dobrodziejstwem inwentarza". Potrzebne są akt zgonu wuja,
    akt urodzenia spadkobiercy (lub akt małżeństwa - jeśli spadkobiercą jest
    kobieta zamężna).

    Czy wuj ma dzieci, wnuki, lub żonę? Bo jeśli nie ma to spadek dziedziczą po
    nim
    jego rodzice, a jeśli któreś z jego rodziców nie żyje to dziedziczy po nim
    także jego
    rodzeństwo.

  • 9. Data: 2013-01-08 20:25:45
    Od: "k...@w...pl" <k...@i...pl>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 16:01:55 UTC+1 użytkownik poszukiwacz napisał:
> [...]
    >
    > nim
    >
    > jego rodzice, a jeśli któreś z jego rodziców nie żyje to dziedziczy po nim

    Czyli jednym słowem bez aktu o nabycie spadku
    ubezpieczyciel nie podejmie żadnych działań??
    Po co wiec od czego jest to ubezpieczenia
    od zgonu, skoro wyciąga się rękę po kasę rodziny (spadkobierców)?

  • 10. Data: 2013-01-08 20:39:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@w...pl wrote:
    > Czyli jednym słowem bez aktu o nabycie spadku
    > ubezpieczyciel nie podejmie żadnych działań??

    Powinien podjąć, ale na wniosek banku, a nie wasz, bo bez nabycia spadku
    nie wiadomo kto wy.

    > Po co wiec od czego jest to ubezpieczenia
    > od zgonu, skoro wyciąga się rękę po kasę rodziny (spadkobierców)?

    zebys płacił większe składki, bo w ten sposob wykarmiesz jeszcze jedną
    firmę.