  • 21. Data: 2013-01-11 07:14:30
    Temat: Re: kredyt, ubezpieczenie do kredytu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.01.2013 06:22, spp pisze:

    > Na szczęście nie - płaci się za czas pracy aczkolwiek stawka do niskich
    > nie należy. :(

    Ale im majątek więcej wart, tym więcej i dokładniej trzeba go zliczać,
    nie? ;->

  • 22. Data: 2013-01-11 22:48:06
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 09.01.2013 17:29, Andrzej Lawa pisze:

    > W tym pocztowym nie chce mi się wczytywać, ale rzuciłem okiem na
    > przykładowe warunki i np. [...] miał ponad
    > 80 lat to też gucio będzie z ubezpieczenia.

    Moment, moment, które towarzystwo ubezpiecza kredytobiorcę i pobiera
    składkę w sytuacji, gdy nie ma nawet teoretycznej możliwości ubiegania
    się o wypłatę roszczenia? Przekroczenie 80 lat jest raczej nieodwracalne...

    Pozdr.!
    (D)

  • 23. Data: 2013-01-11 22:49:52
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 11.01.2013 07:14, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale im majątek więcej wart, tym więcej i dokładniej trzeba go zliczać,
    > nie? ;->

    Ja bym powiedział, że odwrotnie - im mniejszy majątek, tym dokładniej i
    skrupulatniej należy sprawdzić, czy nie jest jednak większy :D

    Pozdr.!
    (D)

  • 24. Data: 2013-01-11 22:59:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.01.2013 22:48, Daniel Pyra pisze:

    > Moment, moment, które towarzystwo ubezpiecza kredytobiorcę i pobiera
    > składkę w sytuacji, gdy nie ma nawet teoretycznej możliwości ubiegania
    > się o wypłatę roszczenia? Przekroczenie 80 lat jest raczej nieodwracalne...

    A to ich problem, że klient nie czyt drobnego druczku?

    Poza to tylko było wyłączenie dla zgonu. Wypadki pozostały.