    Subject: Re: kredyt na cudze dane
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.biznes.banki,pl.biznes.banki
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 3 Sep 2016 18:57:11 +0200

    W dniu 03-09-16 o 15:36, J.F. pisze:

    > No to interes bedzie sie krecil dalej.

    Niekoniecznie. Telewizja miewa swoje działy bezpieczeństwa.

    > Tylko ze trefnego dekodera do internetu nie podepne, bo i poco.
    > A innej lacznosci nie ma.
    > I musi kumaty gliniarz wpasc do domu z rewizja, zeby wykryc.

    Dokładnie.

    > Chyba 306. I chyba nie ma zastosowania u prywatnej osoby, jak sobie sam
    > zmienie.
    > Za to swietnie pasuje do wyludzacza czy pasera, tylko trzeba go znalezc.
    > (Hm, a moze nie pasuje - czy paser pasuje do "obrotu gospodarczego" ?)

    Zabiorą w każdym razie jako dowód :-) Faktycznie 306.

    > A poza tym - ja zmienilem ?
    > Ten co mi sprzedal zmienil, bo musial, skoro blokuja wyludzone.
    > A ze to na pewno nie ja ... no przeciez macie zdjecie z tego dowodu w
    > aktach, ktos musial byc podobny do fotki, a ja nie jestem :-)
    > I macie jego podpis na umowie.

    Ty masz paserkę, bo masz wyłudzone urządzenie.

    > A w koncu ... jaki skradziony dekoder, nie bylo przeciez zadnej
    > zgloszonej sprawy o kradziez czy wyludzenie :-)
    > Byla tylko w sprawie posluzenia sie czyimis danym :-P

    Spokojnie. Jakby co, telewizja zgłosi.

    > P.S. Jates pewny, ze taka kwalifikacja by byla ? A ktory to artykul ?

    Dla tego, kto weźmie od telewizji 286 kk. Dla tego, kto przerobił numer
    306 kk, choć widziałem już "ptrzełamanie zabezpeiczeń elektronicznych" :-)

    > Mowisz ? Ja tam nie wiem ... ale gdzie sie mam zglosic, aby Rosjanie
    > poszukali u siebie skradzionego mi telefonu ?

    Do polkiej Policji. Wiesz, co to Interpol?

    > Polska policja prosbe napisze, moj operator przekaze rosyjskim, czy w
    > ambasadzie wszystko zalatwie ?
    >
    > W Unii obowiazuje wspolpraca czy blokowaniu skradzionych telefonow
    > (glupota zreszta), ale Rosja w Unii nie jest.
    > Choc dobrowolnie wspolpracowac chyba moze.
    >
    > Jakbym sie nazywal Putin, to wierze w profesjonalizm rosyjskich sluzb.

    > Mowisz ? Pisemko napisze, a tam wpadna noca i zaczna sprawdzac ?
    >
    > Bo ja mam podejrzenia co do polskich sluzb - bedzie sie naszym chcialo
    > jakis monitoring zalozyc, czy na 99% trafie na nietematowego, ktory
    > odlozy na kupke "umorzyc za 30 dni" ?

    I umorzą. Co nie znaczy, że rzecz nie jest szukana :-)

    > Te telefony spowszednialy, ale smarfony nadal dosc drogie.

    Ale i tak nie giną. Jak już, to przywłaszczenie zagubionego.