  • Data: 2016-09-03 18:45:08
    Temat: Re: kredyt na cudze dane
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > -to wcale nie jest tak, jak sie niektorym wydaje. I jednak najpierw
    > komornik zajmie konta, a potem sie bedzie odkrecac - latami ...

    Raczej zjawisko to masowego charakteru nie ma, tym nie mniej od czasu do
    czasu tu i ówdzie się o tym słyszy. W znanych mi wypadkach przeważnie
    problem wynika z tego, że sam pokrzywdzony nie dostatecznie dba o swoje
    interesy, a później już to bywa trudne do odkręcenia.
    ---
    A ja myślę, że nie dbają o to obiboki finansowane z naszych kieszeni