  • Data: 2016-09-05 11:42:22
    Temat: Re: kredyt na cudze dane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:57cb37c8$0$12551$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 03-09-16 o 19:57, J.F. pisze:

    >Tak.

    Znasz takie przypadki ?
    Ziobro sie kiedys o to dopominal, zapis w KK jest, ale tytul rozdzialu
    nie pasuje.

    >Interpol jest od wymiany danych. Co jakiś czas leci zestaw
    >poszukiwanych
    >rzeczy :-) Nie znam rosyjskiej procedury, ale po pierwsze działa, po
    >drugie pewnie jest podobna do naszej, czyli mają to w bazie.

    A w takiej GB jak mowisz - nie dziala ?

    >Po prostu co jakiś czas ktoś sprawdza to, co się nie znalazło.

    Jak sprawdza ?
    Glupota jakas - powinni miec czujke ustawiona i zaraz po zalogowaniu
    odpowiednia osoba powinna e-maila dostac.
    Czy tam z 24h opoznieniem, jesli sprawdzanie na biezaco jest
    niewygodne ...

    >Bez sensu, bo szansa na wykrycie spora.

    Tak sie wydaje ... ale ja tez slysze o innych przypadkach - telefon
    zniknal, a policja po miesiacu standardowo umorzyla.
    Czyzby jednak byl sens ?

    lnosci/21494,Odzyskane-telefony-komorkowe.html
    cja-odzyskala-przywlaszczone-telefony,id,t.html

    >No widzisz.

    Akurat czytajac miedzy wierszami, to czesc wpadla na "rutynowej
    kontroli".
    Jesli telefonu uzywala ... to znaczy, ze zadne automaty u operatorow
    nie dzialaja :-)

    A oficjalnej statystyki nie ma - czyzby jednak nie bylo sie czym
    chwalic ?

    J.