  • Data: 2016-09-08 11:31:37
    Temat: Re: kredyt na cudze dane
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-08 10:48, J.F. pisze:

    > Dawniej nie bylo mozliwosci sprawdzenia zastrzezenia.
    > Teraz tez jakos dziwnie to zorganizowane.

    Była możliwość, wystarczyło, że zastrzeżenie poza policją było zrobione
    w dowolnym banku - wiem - pracowałem kiedys przy systemach bankowych i
    było tam miejsce na to i wiem, że dowód był zgłoszony w tej bazie, ktoś,
    albo nie sprawdził, albo współdziałał z przestępcami.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl